در حال بارگذاری ...
  • موافقت با اختصاص ٣٥ هکتار برای احداث مجتمع گردشگری در بیگان شیروان

    ۱۵ هکتار از مجتمع گردشگری بیگان شیروان در سال ۹۸ مصوب شده بود که در این جلسه با توسعه آن تا ۵۰ هکتار موافقت گردید و همچنین در همین راستا تامین زمین این پروژه نیز می بایست از محل واگذاری اراضی ملی توسط امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان انجام گیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : با اختصاص ٣٥ هکتار جهت احداث مجتمع گردشگری در بیگان شیروان در هفتمین جلسه کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان موافقت گردید . 

    قاسم قاسمی در این باره افزود : هفتمین جلسه کارگروه امور زیربنایی استان در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی به عنوان دبیر و مدیران و روسای سایر دستگاه های اجرایی برگزار گردید که پرونده هایی از ۵ شهرستان بجنورد ، جاجرم ، رازوجرگلان ، مانه و سملقان و شیروان مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

    وی به مهمترین مصوبه این جلسه اشاره کرد و افزود : ۱۵ هکتار از مجتمع گردشگری بیگان شیروان در سال ۹۸ مصوب شده بود که در این جلسه با توسعه آن تا ۵۰ هکتار موافقت گردید و همچنین در همین راستا تامین زمین این پروژه نیز می بایست از محل واگذاری اراضی ملی توسط امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان انجام گیرد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در ادامه تصریح کرد : از ۸ پرونده ای که در این جلسه مطرح شد ۱ پرونده در شهر شیروان ، ۲ پرونده در شهر راز و جرگلان ، ۱ پرونده در شهر بجنورد ، ۳ پرونده در شهر مانه و سملقان و ۱ پرونده در شهر جاجرم که اغلب پرونده ها در خصوص احداث بنا در خارج از محدوده شهرها بوده است .




    مطالب مرتبط

    شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده و حریم شهرهای تابعه ؛ برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلام کنند ، تا مورد سوء استفاده افراد سود جو و فرصت طلب قرار نگیرند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰ هکتار از اراضی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از اخذ اسناد ۳۳۲ هکتار از اراضی ملی در شهر بجنورد خبر داد ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    نظرات کاربران