در حال بارگذاری ...
  • بازدید وزیر راه و شهرسازی از روند ساخت ۱۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در سمنان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در جریان روز دوم سفر خود به استان سمنان از روند ساخت واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن بازدید کرد .

    رستم قاسمی در جریان نهمین سفر رئیس جمهوری به استان سمنان امروز پنجشنبه از روند ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی این استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن بازدید کرد .

    اعتبارات لازم برای ساخت این واحدهای مسکونی از محل آورده های متقاضیان تامین می شود .

    پروژه مذکور در بخش صنعتی ساز مسکن مهر سمنان واقع شده است .

    در این بازدید پیمانکاران به بیان مشکلات خود پرداختند .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    برای طرح نهضت ملی مسکن در چهار شهرِ شهرستان نطنز در مجموع بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ نفر ثبت نام کردند که در حال حاضر افزون بر ۱ هزار و ۱۷۰ متقاضی تایید نهایی شده‌اند .

    |

    نظرات کاربران