در حال بارگذاری ...
  • انتخاب ناظران مجلس در هیات‌ امنای صندوق ملی مسکن

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در رای‌گیری نمایندگان مجلس ، اقبال شاکری و آرزش زره‌تن‌لهونی به عنوان دو عضو جدید هیات امنای صندوق ملی مسکن انتخاب شدند .

    در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی ، موضوع انتخاب دو نفر از نمایندگان به عنوان اعضای هیأت امنای صندوق ملی مسکن در دستور کار  قرار گرفت .

    پس از رای گیری «اقبال شاکری» از کمیسیون عمران مجلس با ۱۸۷ رای و «آرش زره تن لهونی» از کمیسیون برنامه و بودجه با ۱۷۸ رأی از مجموع ۲۱۲ آرا ماخوذه ، به عنوان دو عضو جدید هیات امنای صندوق ملی مسکن انتخاب شدند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل صندوق ملی مسکن از آمادگی آن صندوق برای مشارکت با شرکت بازآفرینی شهری ایران در اجرای طرح کلید به کلید خبر داد ...

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن ، شرکت بازآفرینی شهری ایران ، شرکت عمران شهرهای جدید و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه در بخش مسکن ضمن ارایه برنامه‌های پیشنهادی خود، تمامی منابع مالی مورد نیاز ، زیرساخت‌ها و دیگر موارد را به طور شفاف پیش‌بینی کنند تا کار با سرعت پیش برود .

    |

    وی متولد ۱۳۵۵ و دارای مدرک کارشناسی ارشد پیوسته معماری از دانشگاه تهران و دکترای شهرسازی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است . صادق مالواجرد در ۲۷ دی ماه ۱۳۹۷ توسط محمد اسلامی وزیر اسبق به سمت معاون شهرسازی و معماری منصوب شد .

    |

    وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با برخورداری از دانش مدیریتی و استفاده از معاونان مجرب می‌تواند حوزه حمل و نقل را نیز به خوبی راهبری کند و به دغدغه برخی نمایندگان در این مورد پاسخ دهد .

    |

    با پیگیری‌های مدیر کل راه و شهرسازی استان ۲۰۰ دستگاه آسانسور به ساختمان‌های مسکن مهر شوشتر توسط وزارت راه و شهرسازی و از محل اعتبارات صندوق ملی مسکن اختصاص یافت . همچنین در این نشست تفاهم‌نامه بین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و شهرداری شوشتر جهت همکاری‌های لازم برای ...

    |

    نظرات کاربران