در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در پروژه بیمارستان جدیدالاحداث شریعتی

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن تا چند سال پس از واگذاری اسناد و کاربری زمین های اعطاء شده را رصد می کند تا مطابق با موافقتنامه ها موارد قانونی صورت پذیرد و در صورت هر گونه تخلف زمین های اعطا شده باز پس گرفته خواهند شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پی واگذاری زمین ۶/۸ هکتاری به بیمارستان جدیدالاحداث شریعتی ، پیشرفت پروژه مذکور به ۸۰ درصد رسیده است .

    خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در این خصوص گفت : زمین مرغوب ۶/۸ هکتاری واگذار شده به دانشگاه ایران در انتهای بزرگراه خرازی با کاربری درمانی در سال ۹۶ تبدیل به بیمارستان ۱۱۰۰ تخخوابی شریعتی شده و امروز به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی رسیده است که پیش بینی می شود تا پایان تابستان سال ۱۴۰۱ یعنی کمتر از یکسال آینده این پروژه بزرگ و مهم ملی به بهره برداری برسد .

    وی ابراز امیدواری کرد در زمان واگذاری زمین به دانشگاه ایران مطابق توافقات مقرر شد این بیمارستان بزرگ پذیرای هموطنانمان از حوزه غرب کشور بالاخص استان های کرج ، قزوین ، زنجان و ... باشد .

    محبت خواه در پایان از واگذاری قطعات دیگری از زمین با کاربری درمانی به این بیمارستان بزرگ در آینده نزدیک در راستای برآورده شدن نیازهای احصاء شده و روند تکمیل این بیمارستان فوق تخصصی خبر داد و گفت : اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن تا چند سال پس از واگذاری اسناد و کاربری زمین های اعطاء شده را رصد می کند تا مطابق با موافقتنامه ها موارد قانونی صورت پذیرد و در صورت هر گونه تخلف زمین های اعطا شده باز پس گرفته خواهند شد .




    مطالب مرتبط

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    نظرات کاربران