در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پروژه احداث بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین

    در بیمارستان جدید خمین فضای لازم برای ۸ تخت دیالیز و تجهیزات آن در کنار ۱۸ تخت مراقبت‌های ویژه طراحی شده است . تکمیل بیمارستان خمین از اولویت‌های سازمان مجری است و به زودی شاهد تحویل این بیمارستان به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی خواهیم بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی به منظور بازدید از روند ساخت بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین به استان مرکزی سفر کرد .

    علی نبیان در بازدید از پروژه ساخت بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی خمین از پیشرفت ۹۲ درصدی این پروژه خبر داد و گفت : تلاش مضاعفی برای تکمیل این بیمارستان و تحویل آن به وزارت بهداشت در جریان است .

    مدیر عامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی به مشخصات بیمارستان جدید خمین نیز اشاره کرد و افزود : بیمارستان خمین با دو ساختمان ۲ و ۴ طبقه ، در مجموع ۱۲ هزار مترمربع زیربنا دارد. همچنین بیمارستان خمین با ۴ اتاق عمل دارای بخش‌های اورژانس ، درمانگاه ، رادیولوژی ، بستری جراحی ، داخلی ، زنان و زایمان ، کودکان و نوزادان خواهد بود .

    نبیان ادامه داد : در بیمارستان جدید خمین فضای لازم برای ۸ تخت دیالیز و تجهیزات آن در کنار ۱۸ تخت مراقبت‌های ویژه طراحی شده است . تکمیل بیمارستان خمین از اولویت‌های سازمان مجری است و به زودی شاهد تحویل این بیمارستان به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی خواهیم بود .




    مطالب مرتبط

    در ۳۳ ماهه دولت سیزدهم تعداد ۹ پروژه شامل ۵ پروژه بیمارستانی با مجموع ۹۷۱ تخت و زیربنای ۸۶ هزار و ۳۵۲ مترمربع و ۲ پروژه مسکونی با مساحت ۱۹ هزار و ۷۳۸ مترمربع و تعداد ۲ پروژه ورزشی با مساحت ۳۷ هزار و ۱۲۵ مترمربع تکمیل و تحویل شد که همگی این پروژه‌ها توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و ...

    |

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علی نبیان ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    نظرات کاربران