در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصدی پروژه‌‌های ورزشگاهی در استان لرستان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت دو پروژه ورزشگاهی در استان لرستان بر عهده سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی است ، گفت : پیشرفت هر دو پروژه به بیش از ۸۰ درصد رسیده است .

    علی نبیان در بازدید از روند ساخت پروژه‌های ورزشگاهی استان لرستان ، افزود : ساخت ورزشگاه خرم آباد با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی روند خوبی دارد که با تأمین به موقع اعتبار مالی می توان این ورزشگاه را آماده خدمات دهی به مردم این شهر کرد . ورزشگاه خرم آباد پس از بهره برداری گنجایش ۱۵ هزار تماشاگر را خواهد داشت .

    به گزارش سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : پیشرفت فیزیکی ورزشگاه ۵ هزار نفری بروجرد نیز به ۸۱ درصد رسیده است که امیدواریم این پروژه نیز با تأمین بودجه لازم تحویل دستگاه بهره‌بردار شود .

    علی نبیان با بیان اینکه سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی پس از شیوع کرونا تمرکز ویژه‌ای روی تکمیل بناهای درمانی داشت ، افزود : این تمرکز تکمیل و تحویل ۱۴ پروژه بیمارستانی را در پی داشت اما همزمان سایر پروژهای سازمان نیز پیشرفت مناسبی کردند .




    مطالب مرتبط

    در ۳۳ ماهه دولت سیزدهم تعداد ۹ پروژه شامل ۵ پروژه بیمارستانی با مجموع ۹۷۱ تخت و زیربنای ۸۶ هزار و ۳۵۲ مترمربع و ۲ پروژه مسکونی با مساحت ۱۹ هزار و ۷۳۸ مترمربع و تعداد ۲ پروژه ورزشی با مساحت ۳۷ هزار و ۱۲۵ مترمربع تکمیل و تحویل شد که همگی این پروژه‌ها توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و ...

    |

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علی نبیان ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    نظرات کاربران