در حال بارگذاری ...
  • زنجان در بخش کمیت رشته‌های مختلف مهندسی ساختمان کمبود ندارد

    اعضای هیئت مدیره دوره هشتم زحمات بسیار زیادی را کشیدند و چالش‌ها و تنش‌های زیادی وجود داشت ولی در کل به گونه‌ای بود که نظام مهندسی ساختمان استان زنجان یک گام به جلو رفت و این مجموعه دستاوردهای خوبی داشته است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان گفت : استان زنجان در بخش کمیت در رشته‌های مختلف مهندسی ساختمان کمبود ندارد و همچنین به لحاظ کیفیت و مرتبه هم سرآمدان زیادی در حوزه مهندسی ساختمان دارد .

    مهرداد سلطانی در آئین اعطای اعتبار نامه اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان دوره نهم در محل اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ، گفت : هر یک از مهندسین حاضر در این جلسه به فراخور مسئولیتی که بر عهده دارند باری از دوش نظام مهندسی برداشتند و نظام ساخت و ساز و کیفیت مهندسی استان را بر عهده دارند . اعضای هیئت مدیره دوره هشتم زحمات بسیار زیادی را کشیدند و چالش‌ها و تنش‌های زیادی وجود داشت ولی در کل به گونه‌ای بود که نظام مهندسی ساختمان استان زنجان یک گام به جلو رفت و این مجموعه دستاوردهای خوبی داشته است .

    معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه مهندسین ساختمان سرمایه‌های استان و کشور هستند ، گفت : مشارکت مهندسین در نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان زنجان که طی مهرماه سالجاری برگزار شد ، خوب بود .

    سلطانی با بیان اینکه اعضای حاضر در این جلسه نماینده بیش از ۶ هزار مهندس در حوزه ساختمان هستند ، افزود : استان زنجان در بخش کمیت در رشته‌های مختلف مهندسی ساختمان کمبود ندارد و همچنین به لحاظ کیفیت و مرتبه هم سرآمدان زیادی در حوزه مهندسی ساختمان داریم و باید از این ظرفیت برای توسعه ساخت و ساز استان زنجان استفاده کنیم .

    وی با بیان اینکه ساز و کارهای موجود نقص دارند و تمام دغدغه‌های ما را برآورده نمی‌کنند ، افزود : در این راستا باید قانون نظام مهندسی اصلاح شود و مسائل نظام مهندسی امروز متفاوت از دهه‌های گذشته است .

    معاون عمرانی استانداری زنجان با عنوان این مطلب که مسائل ساخت و ساز در سطح کشور و به تبع در استان زنجان از تب و تاب نیفتاده است ، گفت : ما در حوزه ساخت و ساز هنوز به ثبات نرسیدیم ولی کشورهای توسعه یافته در حوزه ساخت و ساز به ثبات رسیدند .

    سلطانی با اشاره به اینکه هر اتفاق جدید یک امر کیفی محسوب می‌شود ، بیان داشت : در جامعه هنوز از تب و تاب نیفتادیم و ما به دنبال  پوشش دادن کاستی‌های کمی هستیم .

    وی از ساخت بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی توسط دولت در چهار سال آینده در این استان خبر داد و افزود : به همین تعداد هم واحد مسکونی توسط بخش خصوصی ساخته می‌شود که در این میان باید به دنبال اصلاح کیفیت ساخت و سازها باشیم .

    معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه ساخت و ساز وسیعی در سطح کشور و به تبع در استان زنجان طی هشت سال گذشته رخ داده است ، بیان داشت : ۵۰ درصد اقتصاد کشور در حوزه ساخت و ساز بوده و در حال حاضر هم همین طور است و در این میان تداوم این مسیر به بازنگری و اصلاح کیفی نیاز دارد .




    مطالب مرتبط

    در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که اداره کل راه و شهرسازی استان نماینده متقاضیان است و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است .

    |

    باید نسبت به سریع خانه دار شدن متقاضیان تلاش کرد و با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : شهرداران در استان زنجان همت مضاعفی نسبت به موضوع بازآفرینی شهری داشته باشند و بسته ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۴۱۹ نفر در استان زنجان برای ...

    |

    فرآیند جابجایی تعدادی از ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال انجام است و مشکلات پیش روی انتقال ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن به جد پیگیری می‌شود .

    |

    نظرات کاربران