در حال بارگذاری ...

دستگاه‌های اجرایی در سیستان و بلوچستان علاقمند به حضور شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پروژه‌های عمرانی

چند سالی است که ساخت و ساز و سرمایه گذاری در استان سیستان و بلوچستان رونق خوبی گرفته است و ایجاد پروژه‌های عمرانی در استان باید به سمت ساخت و ساز با کیفیت هدایت شود و افزایش عمر پروژه‌های عمرانی در کشور به نفع عمومی مردم و کشور است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نایب رئیس اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : دستگاه‌های اجرایی در سطح استان سیستان و بلوچستان علاقمند به حضور شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پروژه‌های عمرانی هستند .

اسماعیل حسین زهی نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی و بیجار ، معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان با حضور در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک دیدار کردند .

حسین زهی ضمن تبریک روز ملی کیفیت اظهار داشت : رعایت استاندارد و کیفی سازی در تمام ساخت و سازها و شئونات تولید محصول باید در کشور رعایت شود، همچنین در راهسازی و ساخت ابنیه‌ها و نیز برای ارتقاء کیفی و افزایش طول عمر مفید پروژه‌های عمرانی خود و صیانت از بیت‌المال باید از ظرفیت، تخصص و تجهیزات استاندارد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پروژه‌های عمرانی ملی و استانی بهره برد .

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : چند سالی است که ساخت و ساز و سرمایه گذاری در استان سیستان و بلوچستان رونق خوبی گرفته است و ایجاد پروژه‌های عمرانی در استان باید به سمت ساخت و ساز با کیفیت هدایت شود و افزایش عمر پروژه‌های عمرانی در کشور به نفع عمومی مردم و کشور است .

در این نشست مجید کیانپور ، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن خوش آمد گویی به حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی و بیجار معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان عملکرد شرکت را طی سال گذشته و امسال تشریح  و از آمادگی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای نقش آفرینی در تولید یک میلیون واحد مسکونی با کیفیت در سال و همکاری نزدیک با سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی فعال در این حوزه خبر داد .




مطالب مرتبط

امسال ۳ نوع آزمایش جدید در بخش شیمی و دو نوع آزمایش جدید در بخش مقاومت مصالح برای ارائه خدمات مطلوب به کارفرمایان ، مهندسین مشاور و پیمانکاران راه‌اندازی خواهد شد .

|

سازمان ملی زمین و مسکن ، شرکت بازآفرینی شهری ایران ، شرکت عمران شهرهای جدید و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه در بخش مسکن ضمن ارایه برنامه‌های پیشنهادی خود، تمامی منابع مالی مورد نیاز ، زیرساخت‌ها و دیگر موارد را به طور شفاف پیش‌بینی کنند تا کار با سرعت پیش برود .

|

مدیریت انرژی و صرفه جویی و بهینه مصرف کردن انرژی امروزه به یکی از چالش‌های مهم در دنیا تبدیل شده و کشور ما هم از این قضیه مستثنی نیست و توصیه می‌شود که الگوی مناسب مصرف انرژی را در سراسر کشور رعایت کنیم .

|

طی برنامه‌ریزی امسال ۴۰ درصد خدمات را به حوزه وزارت راه و شهرسازی ، ۲۰ درصد به دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و ۴۰ درصد دیگر را باید به بخش خصوصی ارائه کرده‌ایم تا بتوانیم در ارتقا کیفی پروژه عمرانی در سراسر کشور نقش‌آفرین باشیم .

|

شفاف سازی در شکستن قیمت‌ها تاثیرگذار است و وزارت راه و شهرسازی با تدوین و اجرای برنامه‌هایی مانند «سامانه خودنویس» جلوی فعالیت واسطه گرانی که با نیت کالای سرمایه ای بر روی مسکن کار می‌کنند را با مشکل مواجه می‌کند .

|

نظرات کاربران