در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام روزانه هزار نفر در طرح جهش تولید مسکن استان سیستان و بلوچستان

    استفاده نکردن از تسهیلات دولتی در حوزه مسکن از اول انقلاب تاکنون ، نداشتن مالکیت شخصی ، متاهل بودن و حداقل پنج سال سکونت در شهری مورد تقاضا از جمله شرایط واگذاری مسکن در طرح جهش تولید مسکن است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ثبت نام روزانه یک هزار نفر از شهروندان استان در طرح جهش تولید مسکن خبر داد .

    عطاء اله اکبری از ثبت نام روزانه یک هزار نفر از شهروندان استان در طرح جهش تولید مسکن خبر داد و گفت : بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از حوزه معاونت مسکن این اداره کل ۲۶ هزار و ۲۷۰ از شهروندان استان از ۲۸ مهرماه تاکنون در هفت شهر زاهدان ، سراوان ، خاش ، رامشار ، مهرستان ، سیرکان و جالق اقدام به ثبت نام کرده اند که بیشترین آمار به ترتیب با ۱۹ هزار و ۳۵۵ نفر به شهر زاهدان و ۵ هزار و ۱۶۵ نفر به شهر سراوان اختصاص دارد .

    وی با بیان اینکه متقاضیان این طرح می‌توانند تا ۲۸ آبانماه جاری از طریق سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir اقدام به ثبت‌نام کنند ، تصریح کرد : استفاده نکردن از تسهیلات دولتی در حوزه مسکن از اول انقلاب تاکنون ، نداشتن مالکیت شخصی ، متاهل بودن و حداقل پنج سال سکونت در شهری مورد تقاضا از جمله شرایط واگذاری مسکن در طرح جهش تولید مسکن است .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بر تامین زمین مورد نیاز جهت ساخت واحدهای مسکونی طرح جهش تولید مسکن تاکید کرد و اظهار داشت : از آنجایی اراضی مورد نیاز جهت احداث واحدهای مسکونی طرح جهش تولید مسکن از طریق شناسایی اراضی الحاقی ، اراضی قابل تغییر کاربری در کمیسیون ماده پنج و اراضی مازاد دستگاه های اجرایی تامین می شود ادارات و دستگاه های اجرایی استان مکلف هستند زمین های مازاد خود را به طرح جهش تولید مسکن اختصاص دهند تا به خانه دار شدن مردم سرعت داده شود .

    اکبری تاکید کرد : با پیگیری های این اداره کل زمین ساخت واحدهای مسکونی طرح جهش تولید مسکن در سال نخست در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل تامین شده است و به مرور امکان ثبت نام برای سایر شهرهای استان نیز فراهم می شود .




    مطالب مرتبط

    جایگاه کمیسیون ماده پنج در استان کاملاً مشخص است لذا هر تصمیمی که در این کمیسیون گرفته می‌شود تمام اعضا و دستگاه‌های اجرایی موظف به اجرای کامل آن هستند .

    |

    هرکسی بخواهد اراضی دولتی را تصرف یا نسبت به دخل و تصرف و ساخت و ساز بدون دلیل مالکیت در اراضی ملی اقدام کند برابر قانون و مقررات با وی برخورد و در این زمینه با کسی مماشات نمی‌شود .

    |

    نظرات کاربران