در حال بارگذاری ...
  • اعطا اعتبارنامه های اعضای هیات مدیره نظام مهندسی و نظام کاردانی ساختمان استان تهران

    با ابلاغ نظام‌نامه انتخابات ، موضوع تشکیل هئیت نظارت ، هئیت اجرایی ، مراحل ثبت‌نام ، بررسی صلاحیت‌ها ، رسیدگی به شکایات ، برگزاری انتخابات و رسیدگی به شکایات به درستی و مطابق با دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی انجام شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم تکریم و اعطای اعتبارنامه اعضای هیئت مدیره دوره نهم نظام مهندسی ساختمان استان تهران با حضور عبدی قهرودی مدیر کل دفتر توسعه مهندسی و رئیس دستگاه نظارت کشور ، چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ، محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان و سایراعضای دستگاه نظارت و هیئت اجرایی برگزار شد .

    خلیل محبت خواه  اظهار کرد : در این دوره از انتخابات که ۲۶ مهرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح شروع شد و طی دو نوبت هم تجدید شد ، شاهد مشارکت ۳۰ درصدی مهندسان استان بودیم و به لحاظ غیرحضوری و الکترونیکی برگزار شدن انتخابات میزان مشارکت در دوره نهم نزدیک به سه و نیم برابر دوره قبل افزایش داشت .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران توضیح داد : با ابلاغ نظام‌نامه انتخابات ، موضوع تشکیل هئیت نظارت ، هئیت اجرایی ، مراحل ثبت‌نام ، بررسی صلاحیت‌ها ، رسیدگی به شکایات ، برگزاری انتخابات و رسیدگی به شکایات به درستی و مطابق با دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی انجام شده است .

    محبت خواه با بیان اینکه در فرآیند انتخابات حمایت از منافع تمام فعالان جامعه مهندسی ‌ضروری است عنوان کرد : این اداره‌کل برگزاری انتخاباتی سالم و اجرای دقیق بخشنامه‌ (تعارض منافع) را در دستور کار خود قرار داد و این انتخابات کاملا صحیح و عادلانه برگزار شد .

    خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران و رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از اعضاء هیات اجرایی انتخابات گفت : هیات مدیره جدید همدلی ، رعایت قوانین و بخشنامه ها ، مبارزه با فساد و رانت را سرلوحه کار خود قرار دهد و به انتظارات معقول و قانونی جامعه مهندسی جامه عمل بپوشاند .

    وی نشاط و همدلی اعضاء هیات مدیره و انتخاب هیات رئیسه در اسرع وقت را از وظایف هیات مدیره جدید عنوان کرد و افزود : انتظار داریم دفاتر نمایندگی نظام مهندسی هر چه سریعتر به درستی تعیین تکلیف شود .

    محبت خواه به برگزاری جلسات منظم با کیفیت و کمیت بالا مطابق با ایده آل های جامعه مهندسین استان تهران به صورت ویژه تاکید کرد .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    از ۴۷ شهر استان ۳۳ شهر محدوده بافتی مصوب دارند و ۱۱ شهر فاقد این موضوع هستند و ۳ شهر نیز از شهرهای جدید استان هستند .

    |

    سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    |

    ادعای پرداخت هزینه یکسان برای واحدهای ۵۵ متری با واحدهای ۹۰ متری کذب است چرا که متقاضی هزینه واحد خود را مطابق با متراژ درخواستی پرداخت کرده است و اکنون هزینه درخواستی بنا بر فضای مشترک مشاعات ، پارکینگ واحدها و انباری‌های (۷۵ مترمربع) تعیین متقاضیان اعلام شده است .

    |

    نظرات کاربران