در حال بارگذاری ...
  • تکمیل ۳۵۰۰ واحد مسکن محرومان در استان کهگیلویه‌ و بویراحمد

    برای ۱۱۵ روستا طرح منظومه روستایی تهیه شده که برای حدود ۵۰ روستا ، طرح منظومه روستایی در حال اجراست .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه‌ و بویراحمد با اشاره به اینکه طرح هادی برای تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تهیه شده است از تکمیل ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومان استان خبر داد .

    اسماعیل باقری آماری از فعالیت‌های آن بنیاد در استان را اعلام کرد .

    مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه‌و‌بویراحمد با اشاره به اینکه تعداد واحدهای مسکونی روستایی استان ۸۴ هزار واحد است ، اعلام کرد : تعداد واحدهای مسکونی مقاوم‌سازی شده استان ۵۳ درصد معادل ۴۴ هزار و ۷۹۴ واحد است .

    باقری با اشاره به اینکه در تمامی روستاهای استان که بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارند طرح هادی تهیه شده است ، از اجرای طرح هادی در بیشتر روستاهای استان خبر داد . برای ۱۱۵ روستا طرح منظومه روستایی تهیه شده که برای حدود ۵۰ روستا ، طرح منظومه روستایی در حال اجراست .

    مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه‌وبویراحمد در خصوص اجرای مسکن در شهرهای کوچک و روستاهای استان گفت : ۵ هزار و ۹۴۲ واحد مسکونی خودمالکی شامل مسکن مهر و اقدام ملی مسکن در استان ۱۰۰ درصد تکمیل شده است . همچنین سهمیه امسال استان برای اجرای مسکن ملی ۵۵۳ واحد است که با ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست .

    باقری افزود : ۵۱۰ واحد مسکونی تحت‌مسئولیت مستقیم بنیاد مسکن طی امسال ، تکمیل شده است و هم اکنون علاوه بر این تعداد، ۱۴۲ واحد نیز در دست اجرا قرار دارد .

    وی از تکمیل ۳ هزار و ۵۰۰ واحدمسکونی محرومان خبر داد و آغاز اجرای این طرح را مربوط به سال ۱۳۹۸ برشمرد .

    مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد همچنین از صدور ۳۴ هزار جلد سند توسط بنیاد مسکن از ابتدای اجرای طرح تاکنون در روستاها و شهرهای تحت مسئولیت بنیاد خبر داد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    با همکاری اداره ثبت‌ اسناد و املاک تاکنون ۲۴۴ هزار و ۳۷۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۳ هزار و ۴۷۸ جلد سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در آذربایجان شرقی صادر شده‌ است .

    |

    نظرات کاربران