در حال بارگذاری ...

برطرف شدن مشکلات معابر مجتمع مسکن مهر خورشید هشتم پیشوا در آینده نزدیک

حل این مشکل حسب توافق صورت گرفته در شورای مسکن شهرستان پیشوا برعهده شهرداری است و خدمات مساکن مهر باید توسط شهرداری‌ها برای ساکنین سایت های مسکن مهر عملیاتی شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره جنوب شرق راه و شهرسازی استان تهران از هماهنگی های انجام شده برای رفع مشکلات معابر و پیاده‌روهای مجتمع خورشید هشتم پیشوا خبر داد .

مجتبی صادقی گفت : مجتمع خورشید هشتم پیشوا از پروژه‌های مسکن مهر خودمالک حوزه جنوب شرق در قالب ١٩٧ بلوک و ٢٧١٦ واحد مسکونی است . در آخرین جلسه شورای مسکن شهرستان با حضور فرماندار وقت مقرر شد ادارات خدمات‌رسان نسبت به ارائه نقشه نهایی شبکه خدماتی اقدام و با هماهنگی انبوه‌ساز مجری پروژه و شهرداری شهر پیشوا مشکلات معابر و پیاده‌روها مرتفع شود .

صادقی در پایان گفت : حل این مشکل حسب توافق صورت گرفته در شورای مسکن شهرستان پیشوا برعهده شهرداری است و خدمات مساکن مهر باید توسط شهرداری‌ها برای ساکنین سایت های مسکن مهر عملیاتی شود .




مطالب مرتبط

۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر ، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم ، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است .

|

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

|

تمام پروژه هشت هزار و ۱۱۲ واحدی نهضت ملی مسکن اراک تاکنون پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در طول سه سال ، این طرح به علت متصل نشدن به منابع بانکی، عقب ماندگی داشته و پروژه پیشرفت لازم را نداشته است .

|

نظرات کاربران