در حال بارگذاری ...

معرفی شرکت‌های موفق در زمینه فناور‌ی‌های نوین ساختمانی به وزارت راه و شهرسازی

شرکت‌ها توانمندی‌های خود را منطبق با سه عنصر کیفیت ، سرعت و کاهش قیمت تمام شده ، ارایه می‌دهند و اطلاعات به روز شده این شرکت‌ها در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می‌گیرد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی ضمن تاکید بر اینکه توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در اجرای نهضت ملی مسکن ارزیابی می‌شود ، گفت : اطلاعات به روز شده شرکت‌ها در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می‌گیرد .

محمد شکرچی‌زاده از برگزاری نشست‌های تخصصی با شرکت‌های دارای فناوری‌های نوین ساختمانی و دارای گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان برای مشارکت در اجرای نهضت ملی مسکن ، خبر داد .

رییس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی با اشاره به اینکه اطلاعات شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های ارایه دهنده فناوری‌های نوین در نشست‌های تخصصی با آنها به روز می‌شود ، گفت : برگزاری نشست با شرکت‌های ساختمانی دارای فناوری‌های نوین ساختمانی و دارای گواهینامه فنی از مرکز برای شناسایی ظرفیت شرکت‌ها و زمانبندی و داوری آنهاست. با اینکار توان تخصصی شرکت‌ها برای مشارکت در اجرای نهضت ملی مسکن ارزیابی می‌شود .   

شکرچی‌زاده از حضور ۲۰ شرکت در مرکز تحقیقات خبر داد و اعلام کرد : ملاک مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی ، ارزیابی شرکت‌ها ، توان آنها در ارایه خدمات مناسب برای کیفیت بخشی ، ایجاد سرعت و همچنین به صرفه ساختن واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن است . نتایج ارزیابی های مرکز تحقیقات به معاونت مسکن و ساختمان ارایه می‌شود تا در نشستی مشترک در خصوص چگونگی مشارکت با شرکت‌های موفق تصمیم گیری شود .

شکرچی‌زاده یادآور شد : شرکت‌ها توانمندی‌های خود را منطبق با سه عنصر کیفیت ، سرعت و کاهش قیمت تمام شده ، ارایه می‌دهند و اطلاعات به روز شده این شرکت‌ها در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می‌گیرد .

گفتنی است ، مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی به دستور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی ، توانمندی شرکت‌های دانش بنیان و ارایه دهنده فناوری‌های نوین ساختمانی در اجرای نهضت ملی مسکن ارزیابی می‌کند و نتایج را به وزارت راه و شهرسازی ارایه خواهد کرد .

یادآور می‌شود ، وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی به منظور ایجاد تحول در روش‌های ساخت‌و‌ساز و سرعت دادن به اجرای نهضت ملی مسکن ماموریت ویژه دارد بر بهره‌مندی از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی در حوزه روش‌های نوین ، به صرفه و کیفی ساخت‌و‌ساز تاکید کرد.




مطالب مرتبط

با تلاش‌های فراوان ، در برخی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در قم ، البرز و قزوین این شرکت‌ها در اجرا مشارکت داشتند که پروژه‌های موفقی نیز بودند .

|

به منظور اطلاع‌رسانی هرچه بهتر به متقاضیان نهضت ملی مسکن ، مقرر کردیم پروژه‌هایی که بیشترین پیشرفت فیزیکی دارند ، نسبت به آماده‌سازی و تجهیز یک واحد به صورت نمونه اقدام کنند .

|

تامین منابع مالی واحدهای مسکونی مهر باقیمانده که دارای پیشرفت فیزیکی بالایی هستند از طریق صندوق ملی مسکن تکمیل خواهد شد . برخی الزاماتی که صندوق ملی مسکن برای تامین منابع مالی این بخش از پروژه‌های مسکن مهر در نظر گرفته ، بعضاً پروژه‌ها را با مشکل مواجه کرده است .

|

رویکرد شرکت عمران شهرهای جدید در توسعه شهر جدید مهرگان ، توجه ویژه به خودکفایی شهری به خصوص در زمینه اقتصادی و خدمات‌رسانی است . به‌طوری‌که همزمان با ساخت و سازهای مسکونی ، باید با استفاده از منابع درآمدی داخلی شهر ، روند توسعه را تسریع بخشیم .

|

پس از اخذ پروانه ساختمانی ، متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان تعیین تکلیف و احداث واحدهای ساختمانی آغاز می شود . سهم آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و اختصاص به موقع تسهیلات ، پشتوانه تسریع در اجرای پروژه است .

|

نظرات کاربران