در حال بارگذاری ...
  • معرفی شرکت‌های موفق در زمینه فناور‌ی‌های نوین ساختمانی به وزارت راه و شهرسازی

    شرکت‌ها توانمندی‌های خود را منطبق با سه عنصر کیفیت ، سرعت و کاهش قیمت تمام شده ، ارایه می‌دهند و اطلاعات به روز شده این شرکت‌ها در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می‌گیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی ضمن تاکید بر اینکه توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در اجرای نهضت ملی مسکن ارزیابی می‌شود ، گفت : اطلاعات به روز شده شرکت‌ها در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می‌گیرد .

    محمد شکرچی‌زاده از برگزاری نشست‌های تخصصی با شرکت‌های دارای فناوری‌های نوین ساختمانی و دارای گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان برای مشارکت در اجرای نهضت ملی مسکن ، خبر داد .

    رییس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی با اشاره به اینکه اطلاعات شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های ارایه دهنده فناوری‌های نوین در نشست‌های تخصصی با آنها به روز می‌شود ، گفت : برگزاری نشست با شرکت‌های ساختمانی دارای فناوری‌های نوین ساختمانی و دارای گواهینامه فنی از مرکز برای شناسایی ظرفیت شرکت‌ها و زمانبندی و داوری آنهاست. با اینکار توان تخصصی شرکت‌ها برای مشارکت در اجرای نهضت ملی مسکن ارزیابی می‌شود .   

    شکرچی‌زاده از حضور ۲۰ شرکت در مرکز تحقیقات خبر داد و اعلام کرد : ملاک مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی ، ارزیابی شرکت‌ها ، توان آنها در ارایه خدمات مناسب برای کیفیت بخشی ، ایجاد سرعت و همچنین به صرفه ساختن واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن است . نتایج ارزیابی های مرکز تحقیقات به معاونت مسکن و ساختمان ارایه می‌شود تا در نشستی مشترک در خصوص چگونگی مشارکت با شرکت‌های موفق تصمیم گیری شود .

    شکرچی‌زاده یادآور شد : شرکت‌ها توانمندی‌های خود را منطبق با سه عنصر کیفیت ، سرعت و کاهش قیمت تمام شده ، ارایه می‌دهند و اطلاعات به روز شده این شرکت‌ها در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می‌گیرد .

    گفتنی است ، مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی به دستور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی ، توانمندی شرکت‌های دانش بنیان و ارایه دهنده فناوری‌های نوین ساختمانی در اجرای نهضت ملی مسکن ارزیابی می‌کند و نتایج را به وزارت راه و شهرسازی ارایه خواهد کرد .

    یادآور می‌شود ، وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی به منظور ایجاد تحول در روش‌های ساخت‌و‌ساز و سرعت دادن به اجرای نهضت ملی مسکن ماموریت ویژه دارد بر بهره‌مندی از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی در حوزه روش‌های نوین ، به صرفه و کیفی ساخت‌و‌ساز تاکید کرد.




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت : ۸ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی باقیمانده از مساکن مهر مهستان در پنج نوبت طی دولت سیزدهم ...

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران