در حال بارگذاری ...
  • فراهم شدن امکان ثبت‌نام طرح جهش تولید مسکن در ۶ شهر دیگر از استان سیستان و بلوچستان

    تاکنون افزون بر ۲۹ هزار و ۲۴۴ متقاضی طرح جهش تولید مسکن از ۲۸ مهرماه تاکنون در شهرستان های تحت پوشش این اداره کل اقدام به ثبت نام کرده اند که بیشترین آمار با ۲۱ هزار و ۴۶۹ نفر به شهر زاهدان و پنج هزار و ۶۸۰ نفر به شهر سراوان اختصاص دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت : با پیگیری های این اداره کل امکان ثبت نام طرح جهش مسکن برای شهرهای میرجاوه ، دوست محمد ، زهک ، گشت ، زابل و نوک آباد استان نیز فراهم شد .

    ابوالفضل مهدیار اظهار داشت : با پیگیری های این اداره کل امکان ثبت نام طرح جهش مسکن برای شهرهای میرجاوه ، دوست محمد ، زهک ، گشت ، زابل و نوک آباد استان نیز فراهم شد . نخستین مرحله ثبت‌نام طرح مسکن از ۲۸ مهرماه برای هفت شهر زاهدان ، سراوان ، خاش ، رامشار ، مهرستان ، سیرکان و جالق در محدوده تحت پوشش این اداره کل امکانپذیر بود و اکنون برای این ۶ شهر ذکر شده نیز ایجاد شده است .

    مهدیار ادامه داد : شهروندان ۶ شهر اعلام شده سیستان و بلوچستان تا ۲۸ آبان ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت saman.mrud.ir برای بهره مندی از طرح جهش مسکن نام نویسی کنند .

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت : تاکنون افزون بر ۲۹ هزار و ۲۴۴ متقاضی طرح جهش تولید مسکن از ۲۸ مهرماه تاکنون در شهرستان های تحت پوشش این اداره کل اقدام به ثبت نام کرده اند که بیشترین آمار با ۲۱ هزار و ۴۶۹ نفر به شهر زاهدان و پنج هزار و ۶۸۰ نفر به شهر سراوان اختصاص دارد .

    مهدیار استفاده نکردن از تسهیلات دولتی در حوزه مسکن از اول انقلاب تاکنون ، نداشتن مالکیت شخصی ، متاهل بودن و حداقل پنج سال سکونت در شهری مورد تقاضا را از جمله شرایط واگذاری مسکن در طرح جهش تولید مسکن عنوان کرد .




    مطالب مرتبط

    ساخت واحدهای مسکونی به صورت ویلایی علاوه بر سرعت اجرای پروژه‌ها ، نقش موثری در بهبود کیفیت زندگی و سکونت مردم بر اساس مختصات فرهنگی منطقه دارد . برای همه اراضی طرح تفکیکی تهیه شده و طرح‌های آماده‌سازی هم در اغلب شهرها به نتیجه رسیده است .

    |

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۶۵ هکتار در شهر گمیشان و بیش از هفت هکتار زمین در شهر سیمین شهر را برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده است .

    |

    نظرات کاربران