در حال بارگذاری ...
  • تسریع در روند اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در سایت سعدآباد گرگان

    در قطعه زمین ۱۴۰ واحدی ستاد اجرایی ، تجهیز کارگاه انجام شده و پیمانکار فونداسیون چهار بلوک را اجرا و از این چهار بلوک ، دو بلوک در مرحله اجرای سقف سوم و دو بلوک هم سقف دوم اجرا شده و در مرحله اجرای ستون طبقه سوم است و سه بلوک دیگر نیز در مرحله اجرای فونداسیون بوده و درخصوص قطعه ۸۰ واحدی نیز فونداسیون و ستون طبقه اول ۲ بلوک انجام شده و دو بلوک هم در مرحله اجرای فونداسیون است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از تسریع در روند اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در سایت سعدآباد گرگان خبر داد .

    محبوبی اظهار داشت : در راستای اجرای پروژه طرح اقدام ملی مسکن ، هم اکنون سه پروژه در سایت سعدآباد گرگان در قالب طرح اقدام ملی مسکن با ظرفیت ۳۸۸ واحد مسکونی در حال اجرا است .

    وی با بیان اینکه دو پروژه به کارگزاری ستاد اجرایی حضرت امام (ره) و یک پروژه به کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال اجرا است ، افزود : دو قطعه زمین در سایت مسکن مهر سعدآباد به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ، برای احداث واگذار شده که شامل یک به مساحت بیش از ۱۰ هزار مترمربع در قالب ۷ بلوک ۲۰ واحدی و مجموعاً ۱۴۰ واحد و یک به مساحت بیش از ۴ هزار مترمربع در قالب ۴ بلوک ۲۰ واحدی مجموعاً ۸۰ واحد است و متقاضیان مربوط به آنها به پروژه تخصیص داده شد .

    محبوبی ادامه داد : همچنین یک قطعه زمین در سایت مسکن مهر سعدآباد به مساحت حدود ۹۷۰۰ متر مربع در قالب کارگزار به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، واگذار شده که ۱۶۸ واحد شامل ۵ بلوک۲۴ و ۳۶ واحدی در ۶ طبقه روی پیلوت در حال اجرا است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با تاکید بر روند نسبتاً مناسب  اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن سایت سعدآباد گرگان توسط دو کارگزار ، افزود : در قطعه زمین ۱۴۰ واحدی ستاد اجرایی ، تجهیز کارگاه انجام شده و پیمانکار فونداسیون چهار بلوک را اجرا و از این چهار بلوک ، دو بلوک در مرحله اجرای سقف سوم و دو بلوک هم سقف دوم اجرا شده و در مرحله اجرای ستون طبقه سوم است و سه بلوک دیگر نیز در مرحله اجرای فونداسیون بوده و درخصوص قطعه ۸۰ واحدی نیز فونداسیون و ستون طبقه اول ۲ بلوک انجام شده و دو بلوک هم در مرحله اجرای فونداسیون است .

    محبوبی اضافه کرد : پیشرفت پروژه در قطعه زمین ۱۶۸ واحدی ۸ درصد بوده و پیمانکار فونداسیون دو بلوک را انجام داده و اسکلت و سقف دوم هر دو بلوک  اجرا شده است و در حال اجرای فونداسیون سه بلوک دیگر است .

    گفتنی است طرح اقدام ملی مسکن در ۱۳ شهر گلستان در حال اجرا است که در شهرهای بندرگز ، کردکوی ، گرگان ، علی آباد کتول و گنبدکاووس به صورت مجتمع ساخت و در بقیه شهرها به صورت گروه ساخته می شود .




    مطالب مرتبط

    مقرر شده بود تا یک میلیون قطعه زمین در سال‌های ۱۴۰۲ و سال جاری توسط بنیاد مسکن برای واگذاری به متقاضیان در روستاها انجام شود که تاکنون بیش از دو سوم این اراضی شناسایی و تامین شده است .

    |

    در بخش روستایی ۵۶۰ هزار و ۴۹۸ واحد وارد فاز عملیاتی شده است که از این رقم ، تعداد ۳۰۵ هزار و ۸۴۶ واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۲۵۴ هزار و ۴۶۵ واحد نیز در حال اجراست که پیشرفت های متفاوتی نیز دارد .

    |

    تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

    |

    در کلیه سایت های نهضت ملی مسکن در سطح استان مسجد پیش بینی شده است و انشالله در سی و یکمین اجلاس سراسری نماز که قرار است به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شود قصد داریم تعدادی مساجد بین راهی را افتتاح و یک مسجد در سایت نهضت ملی مسکن را با حضور حجت الاسلام قرائتی ، رئیس ستاد ...

    |

    با الحاق ۱۰.۸ هکتار از اراضی ملی ، این واحدها ، به بیش از ۳۵۰ واحد ویلایی قابل افزایش است و شهروندان بافرانی که در طرح نهضت ملی مسکن نایین ثبت نام کرده اند ، می‌توانند با مراجعه به اداره راه و شهرسازی شهرستان درخواست تغییر محل از نایین به بافران را ارائه دهند تا اقدام قانونی ...

    |

    نظرات کاربران