در حال بارگذاری ...

ثبت نام بیش از ۲۲ هزار نفر در طرح جهش تولید مسکن استان قزوین

همه دستگاه ها مکلف هستند اراضی مازاد خود را به راه و شهرسازی معرفی کنند تا با توجه به ظرفیت و قابلیت زمین جهت استفاده در این طرح مورد بهره برداری قرار گیرد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین درباره آخرین آمار ثبت نام طرح جهش تولید مسکن در جلسه شورای مسکن استان گفت : تا کنون ۲۲۳۶۰ نفر در سامانه ثبت نام کرده اند و با توجه به اینکه پالایش متقاضیان جدید هنوز ادامه دارد ، با پایش جدید تعداد متقاضیان واجد شرایط افزایش پیدا می کند .

سیدعلی هاشمی در این جلسه که به ریاست اعلایی استاندار و با حضور معاون عمرانی و سایر اعضای شورا در سالن جلسات باقرالعلوم استانداری برگزار شد ، ضمن قدردانی از اینکه استاندار در اولین روزهای کاری خود در این جلسه شرکت کرده است ، عنوان کرد : ساخت واحدهای طرح اقدام ملی و جهش مسکن ، سایر بخش های اقتصادی را نیز فعال خواهد کرد . تامین مسکن از اولویت های دولت ، رییس جمهور و وزارت راه و شهرسازی است و در این راستا و با توجه به چندوجهی بودن موضوع همکاری همه دستگاه ها ضروری است .

هاشمی اضافه کرد : همه دستگاه ها مکلف هستند اراضی مازاد خود را به راه و شهرسازی معرفی کنند تا با توجه به ظرفیت و قابلیت زمین جهت استفاده در این طرح مورد بهره برداری قرار گیرد .

دبیر شورای مسکن استان درباره موضوعات مرتبط با نهضت ملی مسکن گفت : فراخوان انتخاب پیمانکار در طرح نهضت ملی مسکن ، استفاده از ظرفیت مشاوران حقوقی در پروژه های مستقیم که توسط راه و شهرسازی مدیریت می گردند ، اعمال تخفیف در صدور پروانه های ساختمانی و استفاده از ظرفیت پروژه های خودمالک در طرح نهضت ملی مسکن از موضوعات مهم این طرح است که توسط این اداره کل در حال پیگیری است .

وی افزود : در جلسه امروز آخرین وضعیت ثبت نامی و موضوعات مرتبط با طرح جهش تولید مسکن در استان بررسی و گزارشی از روند اجرایی پروژه های طرح اقدام ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ارائه شد و مشکلات مرتبط با پروژه های طرح اقدام ملی مسکن بررسی شد .

وی با بیان این مطلب که پالایش متقاضیان جدید هنوز ادامه دارد خاطرنشان کرد : با پایش جدید تعداد متقاضیان واجد شرایط افزایش پیدا می کند .

هاشمی درباره زمین های تامین شده جهت استفاده در طرح جهش تولید مسکن گفت : در طرح اقدام ملی مسکن و نهضت ملی جهش تولید مسکن استان تاکنون بیش از ۱۰ هکتار زمین در شهرهای مهرگان ، آبیک ، تاکستان ، بویین زهرا ، اقبالیه ، اسفرورین ، بیدستان و محمودآباد اختصاص یافته و همچنین شهر الوند نیز در حال آماده‌سازی است تا در این شهر نیز  برای طرح نهضت ملی مسکن زمین تامین نماییم و کلیه اراضی اختصاص یافته نیز از محل اراضی سازمان ملی زمین و مسکن تامین گردیده است .

هاشمی با تاکید بر اینکه در پی افزایش تقاضای تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن ، نام‌نویسی در این طرح که تا پیش از این ۲۸ آبان به اتمام می‌رسید ، تا ۱۵ آذر ماه تمدید شده است ، گفت : متقاضیان می‌توانند بدون نگرانی ثبت‌نام در مرحله اول نهضت ملی مسکن را در سامانه مربوطه به آدرس https://saman.mrud.ir انجام دهند .




مطالب مرتبط

اجرای عملیات آماده‌سازی سایت‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان سمنان توسط شهرداری سمنان تسریع شود . هم‌اکنون در سایت ۱۲/۶ هکتاری شهرک کوهسار روزیه برخی واحدهای مسکونی به اتمام رسیده است و انتظار می‌رود تا روند آماده‌سازی این سایت در اولویت شهرداری قرار گیرد .

|

سایت ۱۷ هکتاری ۹۰ درصد ، سایت ۲۲ و ۲۷ هکتاری ۷۰ درصد ، سایت ۵۶۰ هکتاری ۳۵ درصد و سایت‌های یک طبقه حیاط دار پرنیان و قنوات حدود ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، همزمان با هفته دولت ، هزار و ۹۸۶ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن افتتاح و سه هزارمین واحد نوسازی شده مردمی در بافت فرسوده گرگان به ...

|

اعتبار هزینه شده در این پروژه حدود ۲۰ میلیارد تومان است .

|

نظرات کاربران