در حال بارگذاری ...
  • پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در ۱۸۹ هکتار از شمال استان کرمان در حال اجراست

    تاکنون هزار و ۱۱۶ واحد به بهره برداری رسیده و ۲۴۸ واحد آماده افتتاح هستند و مابقی پروژه ها حدود ۴۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارند. همچنین تا این لحظه جهت احداث ۱۵ هزار و ۵۸۱ واحد زمین مسکونی تامین شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت : در خصوص آماده سازی پروژه های اقدام ملی تاکنون ۱۱ سایت به مساحت ۱۸۹ هکتار و با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی متوسط ۴۰ درصد در حال اجراست .

    علی حاجی زاده در چهارمین جلسه شورای مسکن گفت : در ۵۷ شهرداری طرح مصوب توسعه عمران شهری در شمال استان جهت احداث ۱۲۸ هزار و ۷۳۳ واحد مسکونی طی چهار سال طی سهیمه ابلاغی  وزارت راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفت .

    وی از در دستور کار قرار گرفتن احداث ۲۳۱۸۳ واحد در سال جاری در شمال استان خبر داد و تصریح کرد : در همین راستا تاکنون در ۵۷ شهر تعداد ۶۰۴۸۷ نفر در مرحله قبلی (فازهای ۱ تا ۵) و ۴۱ هزار و ۷۲۸ نفر در ثبت نام اخیر در ۴۸ شهر در حال انجام است و برای ۹ شهر باقی مانده بلافاصله پس از تامین زمین ثبت نام انجام می پذیرد .

    مدیرکل راه و شهرسازی شمال استان کرمان اضافه کرد : از پروژه های طرح اقدام ملی تا کنون در کل شهرهای شمال استان کرمان ۶۰ هزار و ۴۸۷ نفر ثبت نامی ۹ هزار و ۸۳۲ نفر واجد شرایط نهایی شده اند که از این تعداد ۷ هزار و ۲۴۵ نفر نسبت به تکمیل مدارک در سامانه ملی معرفی به بانک شده اند و از این تعداد ۶ هزار و ۶۹۴ نفر وجه اولیه را واریز کرده اند و از این تعداد ۵ هزار و ۹۷۰ به پروژه معرفی شده اند .

    وی ادامه داد : تاکنون هزار و ۱۱۶ واحد به بهره برداری رسیده و ۲۴۸ واحد آماده افتتاح هستند و مابقی پروژه ها حدود ۴۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارند . همچنین تا این لحظه جهت احداث ۱۵ هزار و ۵۸۱ واحد زمین مسکونی تامین شده است .

    حاجی زاده بیان کرد : در خصوص آماده سازی پروژه های اقدام ملی تا کنون ۱۱ سایت به مساحت ۱۸۹ هکتار و با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی متوسط ۴۰ درصد در حال اجرا قرار دارد .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    یکی از دغدغه‌های مهم دولت ایجاد اشتغال بود که در این استان با ساخت سریع و بهنگام واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن علاوه‌ بر ایجاد امید برای خانه‌دار شدن بین اقشار کم ، فضای مناسب برای ایجاد اشتغال تا چند سال آینده در این منطقه ایجاد شده است .

    |

    با تاکید دولت سیزدهم بر توانمند سازی تعاونی ها در ساخت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن این استان ، از ظرفیت های تعاونی ها استفاده شد که نقش مهمی در اجرای سریع کار داشت .

    |

    در بیشتر شهرهای استان اراضی مناسبی برای الحاق به آن شهر شناسایی و به شورای عالی شهرسازی ارسال شده که در صورت تصویب و ابلاغ این اراضی ، تامین زمین مسکن حمایتی در تعهد مطابق با تعهدات انجام می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    نظرات کاربران