در حال بارگذاری ...
  • نیاز به ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان آموزشی نجف زاده اردبیل

    این بیمارستان در قالب دو بخش طراحی شده و در مرحله اجراست که بخش اعصاب و روان و ساختمان اصلی را در برمی گیرد . بخش اعصاب و روان بیمارستان نجف زاده در مرحله اتمام فنداسیون و اجرای سازه فلزی پیش ساخته است که مراحل ساخت آن در ماه های اخیر سرعت بیشتری گرفته است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : برای تکمیل بیمارستان آموزشی نجف زاده اردبیل یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است .

    علی یوسف زاده اظهار کرد : بیمارستان آموزشی نجف زاده اردبیل در گام اول قرار بود به ظرفیت ۲۵۰ تخت در زمین اهدایی خیر اردبیلی مرحوم نجف زاده دایر شود که با پیگیری انجام شده این ظرفیت به ۵۰۰ تخت ارتقا یافت تا با همراهی مجمع خیرین سلامت و بهداشت استان اردبیل در ۴۳ هزار مترمربع زمین بیمارستان نجف زاده اجرایی و عملیاتی شود . مجری پروژه شرکت ساخت و توسعه تاسیسات زیربنایی کشور است که با انتخاب پیمانکار این پروژه را از سال گذشته شروع کردند تا مراحل اجرایی آن بعد از بازنگری طرح به انجام برسد .

    معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل استقرار اکیپی از آزمایشگاه مکانیک خاک را در محل اجرای این پروژه برای نظارت بیشتر یادآور شد و بیان کرد : این بیمارستان در قالب دو بخش طراحی شده و در مرحله اجراست که بخش اعصاب و روان و ساختمان اصلی را در برمی گیرد . بخش اعصاب و روان بیمارستان نجف زاده در مرحله اتمام فنداسیون و اجرای سازه فلزی پیش ساخته است که مراحل ساخت آن در ماه های اخیر سرعت بیشتری گرفته است .

    وی بخش ساختمان اصلی این بیمارستان را با اجرای فنداسیون یادآور شد و گفت : بخش اعصاب و روان در سه طبقه و ساختمان اصلی نیز در هشت طبقه در حال احداث است که شامل بخش های مختلف بستری و جراحی است . تاکنون برای احداث این پروژه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تامین شده و در بودجه سالجاری نیز منابع خوبی برای این بیمارستان که جایگزین فاطمی اردبیل است ، در نظر گرفته شده تا در سال های آینده به تامین یک هزار میلیارد تومان اعتبار شاهد تکمیل و راه اندازی آن باشیم .

    یوسف زاده بخش های مختلف این بیمارستان را اعم از اورژانس ، اتاق عمل ، آی سی یو ، سی سی یو ، دیالیز ، زنان و زایمان و اطفال اعلام کرد و افزود : در طبقه زیرزمین موتورخانه و تاسیسات بیمارستان تعبیه شده و در طبقات بالاتر خدمات آزمایشگاهی و اورژانس به مراجعین ارائه خواهد شد . در این بیمارستان ۲۴ اتاق عمل تعریف شده و طبقات سوم تا پنجم به عنوان بخش های بستری است که سعی شده در هر طبقه تجهیزات و امکانات مناسب نیز در نظر گرفته شود .

    معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل خاطرنشان کرد : در کنار کنترل آزمایشگاه خاک در عملیات بتن ریزی و آرماتوربندی تیرهای ساخته شده برای نصب به این پروژه عمرانی انتقال داده شده تا این ساختمان در ۴۳ هزار مترمربع زمین به شکل مناسب اجرا شده و در دو سال آینده آماده بهره برداری شود . اداره کل راه و شهرسازی مسئولیت خود را در اجرای کیفی این پروژه انجام می دهد تا هم بخش اصلی ساختمان و هم بخش اعصاب و روان با پیشرفت مناسب و کیفیت مطلوب اجرایی شده و به مرحله بهره برداری برسد .




    مطالب مرتبط

    طبق تفاهم انجام گرفته ساخت پروژه‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و همچنین شهر مرزی پارس آباد مغان به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واگذار شده است . 

    |

    این تعداد واحد مسکونی توسط چهار سازنده شامل اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، شرکت زرین ستون شمالغرب و شرکت شاخص کار کوشا در حال احداث است .

    |

    یکی از اقدامات مهم و زیربنایی ما در حوزه شهرسازی پیگیری و تصویب الحاق ۶۴۵ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اردبیل در جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری بوده است . الحاق و اضافه شدن این میزان زمین به محدوده و مساحت شهر اردبیل در بازه زمانی کوتاه دولت سیزدهم یکی از اقدامات ...

    |

    اخذ پروانه برای ۹۶ واحد از ۱۲۹ واحد مسکونی ویلایی در شهرک ولیعصر (عج) گرمی صورت گرفته که از این ۹۶ واحد ۱۵ واحد به اتمام رسیده و تعداد۴۰ واحد در مرحله اسکلت و دیوارچینی بوده ، ۲۰ واحد در مرحله اجرای فونداسیون قرار داشته و مابقی در مرحله شروع عملیات اجرایی است .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    نظرات کاربران