در حال بارگذاری ...

بررسی اعتراض ها به آزمون ورود به حرفه مهندسان طی بازه زمانی یک ماهه

هم اکنون مهلت ثبت اعتراض به نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان اتمام یافته و از امروز به مدت حداکثر یک‌ ماه نتایج اعتراض‌ها در کمیته‌های کارشناسی بررسی و نتایج به شرکت‌کنندکان اعلام خواهد شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان با اعلام اتمام مهلت اعتراض به نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان از بررسی اعتراض ها خبر داد و گفت : نتایج بررسی‌ها حداکثر تا یک ماه آتی به اطلاع شرکت‌کنندگان می‌رسد .

حامد مانی‌فر در خصوص بررسی اعتراض‌های آزمون ورود به حرفه مهندسان اعلام کرد : پیرو برگزاری آزمون‌های نظام‌مهندسی که ۱۳ تا ۱۵ مرداد در سراسر کشور برگزار و نتایج در تاریخ ۲۹ آبان اعلام شد ، شرکت‌کنندگان فرصت یافتند تا چنانچه به نتایج آزمون اعتراضی داشتند ، اعتراض خود را ثبت و پیگیری کنند .

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان افزود : هم اکنون مهلت ثبت اعتراض به نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان اتمام یافته و از امروز به مدت حداکثر یک‌ ماه نتایج اعتراض‌ها در کمیته‌های کارشناسی بررسی و نتایج به شرکت‌کنندکان اعلام خواهد شد .

مانی‌فر با تاکید بر اینکه چندین گروه کارشناسی بررسی اعتراض نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان را بررسی می‌کنند ، توضیح داد : از امروز تا حداکثر یک ماه نتایج بررسی اعتراض‌ها بررسی و به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید .




مطالب مرتبط

اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در سال گذشته بیش از ۱۶۲۳ پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی ساختمان در خوزستان صادر کرده است .

|

دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان تلاش کرده است تا در بازنگری و تدوین مقررات ملی ساختمان ، موضوعات مهمی از جمله حفظ سرمایه‌های ملی، رشد و توسعه فناوری ، روزآمدی مصالح و تجهیزات ، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ارتقای ایمنی را مورد توجه قرار دهد .

|

همکاری دو کشور ایران و ژاپن در خصوص بهسازی لرزه‌ای بیمارستان‌ها در قالب بخشنامه و ضوابط برای ساخت سایر پروژه‌های بیمارستانی نیز در دستور کار قرار گرفته است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن معماران تجربی گفت : فضای کار برای معماران تجربی در ...

|

هر یک از دوره‌ها در ۵ روز و حدود ۴۰ ساعت برای مهندسان برگزار شد و دارای آزمون‌های نهایی در دو مرحله نیز بود . این دوره‌ها در سال جاری نیز با استفاده از تجربیات قبلی تقویت و برگزار خواهد شد .

|

نظرات کاربران