در حال بارگذاری ...
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ های اجرایی در قانون جهش تولید مسکن

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سیاست دولت سیزدهم ، تولید انبوه و مستمر مسکن است و همکاری دستگاه‌های اجرایی از جمله بنیاد مسکن و مدیریت شهری در استفاده بهینه از اراضی برجسته دیده می‌شود .

    سید محسن حمزه‌لو در نشست با نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و اعضای کارگروه قانون جهش تولید مسکن گفت : به دنبال تعلق مشوق­ ‌های گوناگون از جمله افزایش سقف تسهیلات جهت پیشبرد طرح‌های حمایتی مسکن هستیم .

    در این نشست تأکید شد که مسئولیت مجموعه راه و شهرسازی در برابر قانون جهش تولید مسکن تنها بسترسازی برای تولید مسکن است و ساخت و ساز بر عهده بخش خصوصی است . همچنین عنوان شد که تمامی طرح‌های حمایتی مسکن مشمول مشوق‌ها و تخفیف‌های دولتی هستند .

     




    مطالب مرتبط

    علاوه بر موضوع برنامه‌ریزی شهری و برنامه‌ریزی کاربری اراضی ، مسئله طراحی شهری و توجه به افزایش کیفیت محیط شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که این موارد باید در بدنه کارشناسی و مدیریتی ادارات کل استانی تقویت شود ، لذا آشنایی با اصول و روش های طراحی شهری در کنار مسئله ...

    |

    تا به امروز ، ۱۲۲ هزار و ۳۱۵ نفر از متقاضیان مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان گلستان ثبت‌نام کرده‌اند که این آمار بیانگر تقاضای بالای مردم برای برخورداری از مسکن است .

    |

    اگرچه دولت عوض شده اما به یک میلیون متقاضی که برای مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند و شرایط لازم را داشتند ؛ تعهد داریم که برایشان مسکن تهیه کنیم . از این میزان ثبت نامی ، ۷۵۰ هزار نفر مبالغی را هم واریز کرده‌اند . این تعهد به ما ارث رسیده و باید با جدیت آن را ...

    |

    از ابتدای سال جاری تاکنون سند مالکیت تک برگ به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن برای بیش از ۶ هزار و ۱۰۰ هکتار اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان صادر و تثبیت شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سمنان با حضور در دو پروژه ۱۶۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۶۰ واحدی فجر آخرین روند اجرایی پروژه ها و پیشرفت ...

    |

    نظرات کاربران