در حال بارگذاری ...
  • اجرای ۳۲ پروژه برای ارتقا کیفیت زندگی شهری در محلات مورد هدف بازآفرینی شهری سنندج

    برای اجرا و بهره برداری از پروژه های باز آفرینی در سنندج بیش از ۵۳۰ میلیارد ریال قرارداد بسته شده و اتمام پروژه های در حال اجرا نیز در سنندج ۳۰۰میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب ۳۲ پروژه بازآفرینی شهری شامل ۲۵ پروژه اجرایی و ۷ پروژه مطالعاتی در شهر سنندج تعریف شده است .

    عرفان مرادی اظهار کرد : این اداره کل با کار کارشناسی و مطالعاتی فراگیر نسبت به شناسایی کمبود های محلات کم برخوردار در حاشیه شهرهای استان و یا نواحی منفصل و بافت های ناکارآمد اقدام کرده و با اقدام در راستای دریافت اعتبار و رفع و کاهش این کمبودها اقدامات متنوعی را انجام داده و در حال انجام دارد .

    مرادی با اشاره به اینکه از مجموع ۳۲ پروژه باز آفرینی در سنندج ۱۵ پروژه به بهره برداری رسیده و تحویل دستکاه بهره بردار گردیده گفت : برای اجرا و بهره برداری از پروژه های باز آفرینی در سنندج بیش از ۵۳۰ میلیارد ریال قرارداد بسته شده و اتمام پروژه های در حال اجرا نیز در سنندج ۳۰۰میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : بالغ بر هزارمیلیارد ریال اعتبار در قالب ۳۵ پروژه بازآفرینی شهری شامل ۲۹ پروژه اجرایی و ۶ ...

    |

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه تصویب محلات مشمول بند ث تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ (طرح کلید به کلید) در محل سالن جلسات اداره کل تشکیل شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    نظرات کاربران