در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ساخت ورزشگاه ۲۰ هزار نفری اردبیل

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ساخت ورزشگاه ۲۰ هزار نفری اردبیل خبر داد و گفت : بهسازی نمای استادیوم فوتبال این مجموعه ورزشی در حال اجرا است .

    علی نبیان در حاشیه بازدید از پروژه‌های بیمارستانی و ورزشی استان اردبیل گفت : افزون بر استادیوم فوتبال ورزشگاه ۲۰ هزار نفری اردبیل که در مرحله اصلاح روی گرادیان‌ها و بهسازی نما قرار دارد ، سالن ژیمناستیک این مجموعه ورزشی نیز در حال پی‌ریزی است .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی به سابقه این سازمان در ساخت بناهای ورزشی اشاره کرد و ادامه داد : دو پروژه ورزشگاهی دیگر سازمان مجری در استان لرستان نیز پیشرفت فیزیکی قابل‌توجهی داشته است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی روند خوبی دارد و پیشرفت فیزیکی ورزشگاه ۵ هزار نفری بروجرد نیز به ۸۱ درصد رسیده است .

    علی نبیان با بیان اینکه سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی پس از شیوع کرونا ۱۴ پروژه بیمارستانی را تکمیل کرده و تحویل وزارت بهداشت داده است ، افزود : بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل یکی از پروژه‌های بیمارستانی بزرگ سازمان مجری است که با ۱۴ درصد پیشرفت فیزیکی، در مرحله ساخت فونداسیون ساختمان اصلی و اجرای اسکلت فلزی ساختمان مغز و اعصاب قرار دارد .

     




    مطالب مرتبط

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    |

    این بیمارستان در ۶ طبقه احداث می‌شود و شامل تمامی بخش‌های یک بیمارستان جنرال و عمومی است . برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان با تأمین به‌موقع منابع مالی در ۳۶ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود .

    |

    نظرات کاربران