در حال بارگذاری ...

آزادسازی بیش از ۴۳۰۰ میلیارد ریال از اراضی ملی پلاک ارزشمند چناران اریکان در شهرستان دماوند

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از رفع تصرف گسترده در پلاک چناران اریکان شهرستان دماوند یکی از با ارزش‌ترین پلاک‌های اراضی ملی کشور خبر داد .

خلیل محبت خواه ضمن تشکر از تعامل جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی ، نیروی انتظامی ، دادستانی و بخشداری رودهن این اتفاق را به لحاظ ارزش ریالی و حفظ اراضی ملی مهم توصیف کرد .

وی افزود : از مدت‌ها پیش تصرفات پلاک ۵۴ اصلی موسوم به چناران اریکان را رصد می کردیم و در نهایت با تخریب دو باب مغازه و ۷۴ مورد دیوارکشی غیرمجاز موفق شدیم اموال و اراضی ملی را به بیت المال برگردانیم به گونه ای که ۴۳۳۰۰ مترمربع از اراضی ملی در اقدامی یک روزه آزاد شده است .




مطالب مرتبط

ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

|

ارزش ریالی این آزادسازی‌ها ۱۵ همت بوده است که امیدواریم با هوشیاری یگان حفاظت از اراضی و واحد حقوقی این موفقیت‌ها در سال ۱۴۰۳ نیز مستمر و مداوم باشد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از ۹۷ هکتار رفع تصرف اراضی ملی به ارزش ریالی ۱۰ همت در استان تهران طی ۱۱ ماه سال جاری خبر ...

|

تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

|

موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

|

نظرات کاربران