در حال بارگذاری ...
  • پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهرستان قائمشهر از روند اجرایی خوبی برخوردار است

    مساحت زمین ۷۰۰۰ متر مربع و مجموع زیربنای آن ۱۲۰۳ متر می باشد و تاکنون بتن ریزی اسکلت ساختمان اداری و آمفی تئاتر انجام شده و پروژه دارای پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر از روند اجرای عملیات احداث مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان در حاشیه سیاهرود با اعتباری بالغ بر ۱۰۸ میلیارد ریال خبر داد .

    سید مجتبی مرعشی گفت : پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهرستان قائمشهر که در هفته دولت سال ۱۳۹۸ کلنگ زنی شده بود ، بعد از یک دوره توقف در اجرا در حال حاضر عملیات اجرایی آن آغاز و از روند اجرایی خوبی برخوردار است .

    وی یادآور شد : پیمانکار این پروژه شرکت نقش جهان لیمان است که در حال حاضر در حال اجرای سقف ها می باشد این مجتمع شامل یک سالن آمفی تئاتر به مساحت حدوداً ۶۰۰ متر مربع و ساختمان اداری در سه طبقه و با مساحت ۶۰۳ متر مربع می باشد که با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری قائمشهر احداث خواهد شد .

    گفتنی است که مساحت زمین ۷۰۰۰ متر مربع و مجموع زیربنای آن ۱۲۰۳ متر می باشد و تاکنون بتن ریزی اسکلت ساختمان اداری و آمفی تئاتر انجام شده و پروژه دارای پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی است .




    نظرات کاربران