در حال بارگذاری ...

آزادسازی بیش از ۶۷ هزار مترمربع از اراضی ملی چهارمحال و بختیاری طی دو ماه گذشته

از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ مورد مأموریت رفع تصرف و آزادسازی در نقاط مختلف استان انجام شده و بیش از ۲۲۸ هزار متر مربع اراضی دولتی و ملی آزاد‌سازی شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از اجرای حکم ، رفع تصرف و آزادسازی بیش از ۶۷ هزار مترمربع اراضی ملی و دولتی توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی در دو ماه گذشته خبر داد .

حسینعلی مقصودی گفت : موارد رفع تصرف و اجرای حکم مربوط به شهرستان های بروجن - کیار - شهرکرد و فارسان بوده است . طی دوماه گذشته ۴ مورد رفع تصرف فوری به متراژ ۶۳ هزار و ۴۶۳ متر مربع و دو مورد اجرای احکام به متراژ ۴ هزار و ۲۷۱ مترمربع صورت گرفته است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان ارزش ریالی اراضی آزادسازی شده را را در مجموع ۵۸ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد : از این عدد بیش از ۲۲ میلیارد ریال ، اجرای حکم فوری قلع و قمع و خلع ید با دستور دادستان بوده است .

مقصودی همچنین گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ مورد مأموریت رفع تصرف و آزادسازی در نقاط مختلف استان انجام شده و بیش از ۲۲۸ هزار متر مربع اراضی دولتی و ملی آزاد‌سازی شده است .

وی از عموم مردم استان درخواست کرد ؛ در صورت مشاهده تخلف و تصرف غیرقانونی اراضی ، موارد را از طریق سامانه تلفنی ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش نمایند .




مطالب مرتبط

در این نشست که با حضور مدیران استانی و ستادی حوزه معماری و شهرسازی ، امور اراضی و حوزه جنگل‌ها ، مراتع و آبخیزداری برگزار شد ، مشکلات اعلام شده توسط استان‌ها مورد به مورد بررسی و اقدامات لازم برای حل این مشکلات انجام شد . 

|

ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، از رفع تصرف یک فقره زمین به مساحت ۲۵ متر مربع در ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت : متقاضیان پروژه ۵۰ واحدی اسکان با حضور در محل پروژه ، واحدهای مسکونی خود را ...

|

نظرات کاربران