در حال بارگذاری ...
  • ساخت ۸ پروژه ساختمان‌های دولتی با پیشرفت فیزیکی قابل توجه در اصفهان

    از جمله این پروژه‌ها ، توسعه ساختمان فرمانداری اصفهان با دو هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا بوده است که با اعتبار هزینه شده ۱۸ میلیارد ریال دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است همچنین توسعه سالن فرمانداری آران و بیدگل با ۶۰۰ متر مربع زیربنا و پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : هشت پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی این استان با اعتباری بیش از ۹۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال توسط این اداره‌کل در حال ساخت و ساز است .

    علیرضا قاری‌قرآن با بیان اینکه این اداره کل احداث هشت پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی در سطح استان را در دست اجرا دارد اظهار کرد : این پروژه‌ها از ۳۵ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند .  

    وی با اشاره به اینکه زیربنای این پروژه‌های در حال ساخت در مجموع ۱۱ هزار و ۱۰۰ متر مربع است اذعان داشت : ۹۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار به پروژه‌های ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی اختصاص یافته است . از جمله این پروژه‌ها ، توسعه ساختمان فرمانداری اصفهان با دو هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا بوده است که با اعتبار هزینه شده ۱۸ میلیارد ریال دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است همچنین توسعه سالن فرمانداری آران و بیدگل با ۶۰۰ متر مربع زیربنا و پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

     وی افزود: عملیات اجرایی احداث ساختمان فرمانداری چادگان ، بخشداری چنارود و ساختمان مرکز مدیریت بحران نیز تا ۷۰ درصد تکمیل شده است .  

     قاری‌قرآن از دیگر پروژه‌های ساختمان‌های دولتی در دست احداث اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان به ساختمان فرمانداری اردستان ، بخشداری کویرات و محیط زیست گلپایگان اشاره کرد و گفت : این پروژه ها از ۳۵ تا ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا کنون جمعاً مبلغ ۱۲ میلیارد ریال برای ساخت این سه پروژه هزینه شده است .  

    وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص اعتبارات لازم این پروژه‌ها با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت‌رسانی به مردم عزیز به حوزه‌های مربوطه تحویل داده شود . 




    مطالب مرتبط

    بسته تشویقی بافت‌های تاریخی با عنوان «راهکارهای تشویقی احیا و تقویت سکونت در بافت‌های تاریخی» در جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به تصویب رسیده است که هدف آن حمایت از رونق‌بخشی و ارتقای کیفیت سکونت در بافت‌های تاریخی است .

    |

    این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر ، قرار دارد . پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است .

    |

    پس از اخذ پروانه ساختمانی ، متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان تعیین تکلیف و احداث واحدهای ساختمانی آغاز می شود . سهم آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و اختصاص به موقع تسهیلات ، پشتوانه تسریع در اجرای پروژه است .

    |

    در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، سهم استان اصفهان ، ساخت ۱۸۳ هزار و ۸۶۶ واحد مسکونی است .

    |

    در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

    |

    نظرات کاربران