در حال بارگذاری ...

تسریع در روند اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن شهرستان گنبدکاووس

در حال حاضر بتن ریزی سقف بلوک ۳۲ واحدی اول به اتمام رسیده و بلوک ۳۲ واحدی دوم نیز کار اجرای میکروپایل و تزریق انجام شده و درحال اجرای میلگردگذاری در فنداسیون می باشند . همچنین در بلوک اول ۱۶ واحدی لوله گذاری میکروپایل به اتمام رسیده و درحال تزریق بتن است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی گنبدکاووس از تسریع در روند اجرای پروژه های طرح اقدام ملی مسکن و تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گنبدکاووس خبر داد .

مهدی ملک گفت : در حال حاضر در شهرستان گنبدکاووس ۴۶۷ ثبت نامی تایید نهایی شده طرح اقدام ملی مسکن داریم که برابر برنامه ریزی صورت گرفته در حال حاضر یک پروژه ۹۶ واحدی در ۲ بلوک ۳۲ واحدی و ۲ بلوک ۱۶ واحدی ۴ طبقه به کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دست احداث است .

ملک با اشاره به تسریع روند اجرای پروژه ۹۶ واحدی افزود : در حال حاضر بتن ریزی سقف بلوک ۳۲ واحدی اول به اتمام رسیده و بلوک ۳۲ واحدی دوم نیز کار اجرای میکروپایل و تزریق انجام شده و درحال اجرای میلگردگذاری در فنداسیون می باشند . همچنین در بلوک اول ۱۶ واحدی لوله گذاری میکروپایل به اتمام رسیده و درحال تزریق بتن است .

وی با بیان اینکه در مرحله اول ثبت نام نهضت ملی مسکن به دلیل وجود مشکل کمبود زمین امکان ثبت نام شهروندان در سامانه وجود نداشت ، افزود : ۲ و نیم هکتار زمین شهری برای اجرای این طرح تامین شده و در مراحل بعدی ثبت نام انجام خواهد شد .




مطالب مرتبط

پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

|

از ۲۵۰ هزار و ۸۹۲ واحدی که تحویل متقاضیان شد ، ۲۳۵ هزار و ۵۸۰ واحد روستایی و ۱۵ هزار و ۱۳۲ واحد شهری است . همچنین از واحدهای در دست اجرا به تعداد ۴۸۰ هزار و ۱۹۵ واحد، ۲۴۵ هزار و ۹۶۰ واحد روستایی و باقیمانده آنها شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

نظرات کاربران