در حال بارگذاری ...
  • اعلام آمادگی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان برای بهسازی محلات قدیمی جیرفت و عنبرآباد

    با همکاری شهرداری های جنوب کرمان می توان برای زندگی وآسایش شهروندان خدمات و امکانات شهری بیشتری فراهم کرد و این امر مستلزم برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر نهادهای مربوطه است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در جلساتی جداگانه با شهرداران جدید و روسای شوراهای اسلامی شهرهای جیرفت و عنبرآباد اعلام آمادگی این اداره کل را برای بهسازی محلات قدیمی و تامین قیررایگان در محدوده بافت فرسوده شهری اعلام کرد .

    محمد ساردویی اعلام کرد : نگاه این اداره کل به بافت فرسوده شهری نگاه ویژه ای است و مردم نیز علاقه دارند که محله های قدیم خود را حفظ کنند بر همین اساس حاضریم در این زمینه با شهرداری ها در تهیه قیر رایگان برای آسفالت کوچه ها و معابر همکاری کنیم .

    وی ضمن اشاره به کمک های قبلی به شهرداری ها در جنوب کرمان اظهار داشت : با همکاری شهرداری های جنوب کرمان می توان برای زندگی و آسایش شهروندان خدمات و امکانات شهری بیشتری فراهم کرد و این امر مستلزم برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر نهادهای مربوطه است . برای طرح جهش تولید مسکن نیز باشدهمه ادارات به ویژه شهرداری ها همکاری لازم را بعمل اورند تا هرچه سریعتر طرح خانه دار شدن مردم به سرانجام برسد .

    در ادامه جلسه شهردار جیرفت به توصیف شهر جیرفت به عنوان شهری در حال توسعه پرداخت و گفت : ما دنبال  توسعه هدفمند شهری هستیم و چون شهر جیرفت به لحاظ تاریخی دارای اهمیت ویژه ای است باید متناسب با محیط گردشگی آن توسعه پیدا کند .

    همچنین شهردار عنبرآباد ضمن تاکید بر همکاری های دورن شهری با نهادهای مرتبط بیان کرد : شهر عنبرآباد به لحاظ شهرسازی پیشرفت خوبی داشته و مایلیم در ادامه روند سریعتری به خود بگیرد و این مستلزم همکاری بین دستگاهی به ویژه همکاری اداره کل راه و شهرسازی را می طلبد تا شرایط خوبی را برای آسایش شهروندان فراهم کنیم .




    مطالب مرتبط

    شهرداری‌ها موظف‌اند در زمان صدور پروانه ساختمانی نسبت به تخفیف ۵۰ درصدی هزینه‌های پروانه و اعطای یک طبقه تشویقی ، عدم محاسبه بالکن در زیربنا ، ایجاد درب اضافه جهت تامین پارکینگ و تامین ۳۰ درصد پارکینگ در فضای باز ساختمان اقدام کنند .

    |

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت : در کمیته فنی کمیسیون ماده پنج جنوب کرمان ، طرح آماده سازی زمین های نهضت ملی منوجان به ...

    |

    پرونده برخی از متقاضیان در مرحله صدور قرارداد ، خروجی فرم (ج) و یا مرحله تشکیل پرونده جهت واگذاری زمین قرار دارد . قرارداد واگذاری برخی از متقاضیان نیز صادر شده است .

    |

    ارزش ریالی این اراضی با برآورد کارشناسی که انجام شده نزدیک به ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است .

    |

    نظرات کاربران