در حال بارگذاری ...
  • احداث ۳ مدرسه از محل اعتبارت بازآفرینی شهری در مناطق حاشیه شهر زاهدان

    ۱۳ پروژه در سالجاری با اعتبار افزون‌ بر ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در مناطق حاشیه شهر زاهدان از سوی این اداره‌کل در حال اجراست . عمده پروژه‌های امسال در حال اجرای این اداره‌کل در مناطق حاشیه زاهدان مربوط به حوزه آموزشی و بهسازی معابر می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت : سه مدرسه با هدف افزایش سرانه آموزشی و ارتقای شاخص‌های توسعه شهری از محل اعتبارات بازآفرینی شهری در مناطق حاشیه شهر زاهدان توسط این اداره کل در حال احداث است .

    ابوالفضل مهدیار گفت : سه مدرسه با هدف افزایش سرانه آموزشی و ارتقای شاخص های توسعه شهری از محل اعتبارات باز آفرینی شهری در مناطق حاشیه شهر زاهدان توسط این اداره کل در حال احداث است . عملیات ساخت مدرسه ۶ کلاسه شیرآباد و ۱۲ کلاسه کریم آباد زاهدان با اعتبار مجموع افزون بر  ۱۰ میلیارد تومان از سال ۹۸ توسط این اداره کل آغاز شده است.

    مهدیار ادامه داد : همچنین ساخت مدرسه ۹ کلاسه کارخانه نمک زاهدان نیز با اعتبار افزون بر ۷ میلیارد تومان از سال ۹۹ آغاز شده است تا در صورت تخصیص به موقع اعتبارات و اتمام آنها تا دو سال آینده شاهد افزایش سرانه فضاهای آموزشی در این مناطق حاشیه شهر زاهدان باشیم .

    معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت : ۱۳ پروژه در سالجاری با اعتبار افزون‌ بر ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در مناطق حاشیه شهر زاهدان از سوی این اداره‌کل در حال اجراست . عمده پروژه‌های امسال در حال اجرای این اداره‌کل در مناطق حاشیه زاهدان مربوط به حوزه آموزشی و بهسازی معابر می‌شود .

    وی با بیان اینکه در زاهدان پنج محله شیرآباد ، باباییان ، کریم آباد ، قاسم آباد و کارخانه نمک (پشت کاراژها) به عنوان محلات هدف بازآفرینی تاکنون به تصویب رسیده که شامل یک‌هزار و ۴۰۳ هکتار و با جمعیتی افزون‌ بر ۱۵۷ هزار نفر است ، گفت : همکاران ما در این اداره‌کل در سال‌های اخیر در کنار اقدامات عمرانی ، به منظور رفع مشکلات اجتماعی نقاط حاشیه شهرهای استان اقدام به احداث بازارچه‌های محلی برای اشتغال افراد بی‌سرپرست یا بدسرپرست ، ساخت مراکز ترک اعتیاد و برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای به منظور هدایت افراد به بازار کار کرده‌ند .

     




    مطالب مرتبط

    مداخله دولت در بخش بازآفرینی شهری باید به حداقل برسد و از ظرفیت سازمان های مردم نهاد ، نهادهای غیر دولتی ، بخش خصوصی و خیرین در این خصوص استفاده شود .

    |

    ساخت واحدهای مسکونی به صورت ویلایی علاوه بر سرعت اجرای پروژه‌ها ، نقش موثری در بهبود کیفیت زندگی و سکونت مردم بر اساس مختصات فرهنگی منطقه دارد . برای همه اراضی طرح تفکیکی تهیه شده و طرح‌های آماده‌سازی هم در اغلب شهرها به نتیجه رسیده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از ارزیابی عملکرد شهرداری های استان در بحث بازآفرینی شهری با حضور ...

    |

    به منظور رفاه حال شهروندان پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن این استان به لحاظ متراژ ، محوطه و شهرسازی و نیز تأمین خدمات مورد نیاز از وضعیت و کیفیت مطلوبی برخوردار است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه تصویب محلات مشمول بند ث تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ (طرح کلید به کلید) در محل سالن جلسات اداره کل تشکیل شد .

    |

    نظرات کاربران