در حال بارگذاری ...
  • تامین زمین برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در استان خوزستان

    ۵۲۰۰ واحد به صورت مقدماتی آغاز شده و در عین حال مهلت ثبت نام پایان آذرماه برای متقاضیانی که تا الان ثبت نام نکردند تمدید شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار خوزستان با اشاره به برنامه ساخت یک میلیون واحد مسکونی بر اساس قانون جهش تولید مسکن در کشور گفت : در استان خوزستان نیز توافقی که با وزیر راه و شهرسازی انجام دادیم این است که سالانه ۷۰ هزار واحد مسکونی را ما احداث کنیم .

    صادق خلیلیان در نشست شورای مسکن خوزستان که در محل استانداری برگزار شد ، اظهار کرد : بر اساس قانون جهش تولید مسکن باید سالانه در کشور یک میلیون واحد مسکونی احداث کنیم و در استان خوزستان نیز توافقی که با وزیر راه و شهرسازی انجام دادیم این است که سالانه ۷۰ هزار واحد مسکونی را ما احداث کنیم . خوشبختانه تا امروز زمین برای ۱۰۰ هزار واحد فراهم شده و کار شروع شده است .

    خلیلیان تصریح کرد : ۵۲۰۰ واحد به صورت مقدماتی آغاز شده و در عین حال مهلت ثبت نام پایان آذرماه برای متقاضیانی که تا الان ثبت نام نکردند تمدید شده است .

    وی اظهار کرد : یکی از پیشنهاداتی که ما به شورای عالی مسکن دادیم این بود که در بحث اتمام مسکن مهر افراد بتوانند از مزایای طرح جهش تولید ملی مسکن هم برخوردار شوند . خوشبختانه پیشنهاد ما مورد توافق قرار گرفت و انشالله این را دنبال خواهیم کرد .




    مطالب مرتبط

    ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی حمایتی در استان ویژه محرومین در دستور کار قرار دارد . یکی از مهمترین اولویت های کشور و استان مقوله مسکن است که با تمام توان و با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود برای تامین مسکن مردم تلاش خواهیم کرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مشاور وزیر راه و شهرسازی از برنامه امضای دستورالعمل احداث مسکن نیروهای مسلح بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع ، پشتیبانی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم با اعلام اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد نهضت ملی وارد مدار ساخت شد ، ایجاد ...

    |

    پیش از این سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرها ۵۵۰ میلیون تومان تعیین شده بود .

    |

    نظرات کاربران