در حال بارگذاری ...

رفع تصرف ۱۰ هزار مترمربع از اراضی دولتی در بخش لوران بومهن

طی دو حکم جداگانه از مراجع قضایی این اداره نسبت به خلع ید و رفع تصرف قسمتی از پلاک ۲۰۴ لوران اقدام نمود ، در رفع تصرف اول قسمتی از پلاک مذکور به مساحت ۹۸۰۰ متر مربع آزاد شد و در مورد دوم ساخت و ساز مربوط به یک آپارتمان سه طبقه رفع تصرف شد که ارزش ریالی دو حکم جمعا ۵۰۰ میلیارد ریال است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان پردیس از رفع تصرف و خلع ید در قسمتی از پلاک ثبتی ۲۰۴ اصلی موسوم به لوران و احقاق حقوق بیت المال در اراضی دولتی خبر داد .

مهدی صالحی گفت : پلاک ثبتی ۲۰۴ اصلی موسوم به لوران در شمال بومهن واقع شده و به عنوان اراضی ملی در مالکیت دولت بوده که همکاران حوزه شرق استان تهران بموجب احکام صادره از مراجع قضایی نسبت به خلع ید و رفع تصرف اقدام کردند .

مهدی صالحی همچنین گفت : طی دو حکم جداگانه از مراجع قضایی این اداره نسبت به خلع ید و رفع تصرف قسمتی از پلاک ۲۰۴ لوران اقدام نمود ، در رفع تصرف اول قسمتی از پلاک مذکور به مساحت ۹۸۰۰ متر مربع آزاد شد و در مورد دوم ساخت و ساز مربوط به یک آپارتمان سه طبقه رفع تصرف شد که ارزش ریالی دو حکم جمعا ۵۰۰ میلیارد ریال است .

وی با بیان اینکه رفع تصرفات از اراضی دولتی یکی از مهم‌ترین چالش‌های اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است ، گفت : عملیات اجرای حکم قضایی مبنی بر باز پس گیری این اراضی تصرفی که اقدامات غیرقانونی بر روی آن انجام شده بود ، با حضور عوامل نیروی انتظامی و یگان حفاظت شرق استان تهران به مرحله اجرا درآمد .




مطالب مرتبط

یگان حفاظت راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با توجه به مسئولیت و وظایف خود بدون اغماض با سودجویان و متعرضان به اراضی ملی و دولتی به شکل جدی و قانونی برخورد می‌کند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه و شاندیز از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی به متراژ حدود ۲۰۰۰۰ مترمربع این شهرستان ...

|

در استان‌های تهران ، فارس و جنوب سیستان و بلوچستان بیشترین میزان تعرض به زمین‌ها و در استان‌های گلستان، مازندران و سمنان کمترین میزان وقوع تعرض به اراضی گزارش شده است .

|

این اسناد شامل ۶۰ برگ اسناد تفکیکی در سایت ۶۷ هکتاری شهرستان در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و همچنین ۴۲ برگ سند تفکیکی در شهرک الوند بوده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره امور حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت : با اقدامات قضایی این اداره کل و دفاعیات مستدل و ...

|

نظرات کاربران