در حال بارگذاری ...

بررسی آخرین وضعیت پروژه های طرح اقدام ملی مسکن شهر نهبندان

تاکنون تعداد ۱۲۶ نفر از متقاضیان برای دریافت تسهیلات با بانک مسکن انعقاد قرار نموده اندو از این تعداد برای همه ٣٧٤ واحد پروانه ساختمانی صادر و تعداد ۲۹۵ واحد نیز عملیات فونداسیون آن به اتمام رسیده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور استاندار خراسان جنوبی ، آخرین وضعیت پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در شهر نهبندان بررسی شد .

داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این بازدیدکه نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل ستادی و استانی و مسئولان شهرستان نهبندان حضور داشتند بیان داشت : تعداد کل متقاضیان اقدام ملی مسکن در شهر نهبندان ٣٧٤ نفر است که زمین مورد نیاز به کل متقاضیان تخصیص داده شده است .

وی افزود : تاکنون تعداد ۱۲۶ نفر از متقاضیان برای دریافت تسهیلات با بانک مسکن انعقاد قرار نموده اند و از این تعداد برای همه ٣٧٤ واحد پروانه ساختمانی صادر و تعداد ۲۹۵ واحد نیز عملیات فونداسیون آن به اتمام رسیده است .

داعی گفت : از مجموع واحدهای در دست احداث ١٠٢ واحد به مرحله اسکلت ٥٠ واحد مرحله سقف و ٢٨ واحد مرحله سفت کاری و یک واحد در مرحله نازک کاری است .

علاوه براین در قالب طرح اقدام ملی مسکن به ایثارگران ، فرهنگیان ، نیروهای مسلح ، بهزیستی و ... نیز مجموعا ٢٣٦ واحد واگذار شده و در بحث اجرای زیرساخت های لازم ، شبکه آب در بخش زیادی از پروژه ها اجرا و عملیات اجرای شبکه برق نیز در دست اقدام قرار دارد .

وی آمار ثبت نام شدگان در سامانه نهضت ملی مسکن را تاکنون حدود ١٩٥٠ نفر اعلام نمود که مراحل پالایش متقاضیان در حال انجام است .

 




مطالب مرتبط

از مبلغ کل واریز شده مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به شرکت توزیع نیروی برق استان و مبلغ ۱۶۴ میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب استان بابت عملیات زیربنایی و اجرای شبکه‌های مورد نیاز است . مجموعاً طی ۱۰ ماه گذشته بالغ بر ۵۵۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی به حساب این ...

|

از مجموع چهار هزار و ۱۴۴ متقاضی در شهر بیرجند ۲ هزار و ۸۰ متقاضی معادل هزار و ۴۰ قطعه زمین به متقاضیان دارای فرزند سوم و بیشتر و ۲ هزار و ۶۴ متقاضی معادل هزار و ۳۲ قطعه به متقاضیان دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال واگذار می‌شود .

|

شهرداری‌ها موظف‌اند در زمان صدور پروانه ساختمانی نسبت به تخفیف ۵۰ درصدی هزینه‌های پروانه و اعطای یک طبقه تشویقی ، عدم محاسبه بالکن در زیربنا ، ایجاد درب اضافه جهت تامین پارکینگ و تامین ۳۰ درصد پارکینگ در فضای باز ساختمان اقدام کنند .

|

بررسی پیشنهادات شهرداری بیرجند در ظرفیت سنجی و جمعیت پذیری سایر فضاهای موجود شهری جهت اسکان اضطراری از جمله پارک جنگلی شهر بیرجند از دیگر موضوعات بررسی شده در این جلسه بود که مقرر شد موضوع ظرفیت سنجی و جمعیت پذیری توسط هلال احمر استان انجام شود .

|

تاکنون برای ۵۸ هزار و ۹۲۸ واحد زمین اختصاص یافته ، تعداد ۲۳ هزار و ۵۰۴ واحد دارای قرارداد ساخت و ۹ هزار و ۹۲۵ واحد دارای قرارداد مشارکت مدنی است .

|

نظرات کاربران