در حال بارگذاری ...
  • تامین زمین موردنیاز برای طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان

    برای افزایش احتمالی متقاضیان هم تمهیدات لازم را اندیشیده ایم و زمین برای متقاضیان جدید در آینده هم تامین شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد .

    رضا رضایی در نشست شورای مسکن خوزستان که در محل استانداری برگزار شد ، اظهار کرد : اصلی ترین و مهمترین اولویت ما در حوزه مسکن بحث تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن بود . خوشبختانه تاکنون برای ساخت ۲۹ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن زمین تامین شده و برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی دیگر نیز زمین بالقوه فراهم شده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد : هرچند برای تامین زمین با محدودیت هایی مواجه هستیم ولی با پیگیری ها و اقداماتی که انجام شده است مشکلی در بحث تامین زمین نداریم . برای تامین زمین چندین راهکار را بطور همزمان پیگیری کرده ایم ، یکی از آن راهکارها الحاق به محدوده است دیگری توافق با مالکین و سومین راهکار بحث تغییر کاربری ها در سطح شهر بود که از این طریق مشکل تامین زمین برای این طرح را رفع کردیم .

    مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد : برای افزایش احتمالی متقاضیان هم تمهیدات لازم را اندیشیده ایم و زمین برای متقاضیان جدید در آینده هم تامین شده است .

    رضایی گفت : متقاضیان دریافت تسهیلات خود مالکی در طرح اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن می‌توانند با مراجعه به سامانه ثمن به آدرس www.saman.mrud.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند . متقاضیان دریافت تسهیلات خود مالکی در شهرستانها برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به ادارات راه و شهرسازی شهرستان مراجعه کنند .




    مطالب مرتبط

    ما برای ۳۰ هزار متقاضی ، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تغییر کاربری ۴۶۹ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ...

    |

    در آینده نزدیک شاهد شتاب نهضت ملی مسکن در استان خواهیم بود و امیدواریم با جدیت مسئولین متولی تا پایان این دولت شاهد رشد قابل توجه این طرح در استان باشیم و شهد شیرین این خدمت بزرگ شهید خدمت را مردم بچشند .

    |

    خوشبختانه بانک مسکن در استان خوزستان همکاری و تعامل بسیار خوبی را در بحث اجرای طرح های ساخت مسکن و ارائه تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن در استان دارند . در این جلسه همچنین موارد مربوط به رفع مشکل برخی پروژه های مسکن مهر در برخی از شهرستانها مطرح و برای رفع مشکلات تصمیم گیری شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در نشست مشترک مسئولان شهرستان دزفول با مدیرکل و معاونین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان چالش‌های اجرایی طرح نهضت ملی مسکن ...

    |

    نظرات کاربران