در حال بارگذاری ...

برگزاری آیین هشتمین دوره تحلیف مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هشتمین دوره تحلیف مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با هدف بالا بردن سطح علمی و ارتقاء جایگاه فنی آنان به صورت مجازی برگزار شد .

در مراسم هشتمین دوره تحلیف مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان که با حضور بیش از ۲۸۰ نفر از قبول شدگان آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی‌ و بصورت مجازی تشکیل شد ، امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن عرض تبریک به مهندسان حاضر در این مراسم ، اظهار داشت : مسئولیت ساختمان ، فارغ از هر موضوعی با مهندسان است و می‌بایست نظارت به صورت مستمر و مداوم بر پروژه‌های ساختمانی صورت پذیرد . مهندسین مسائل مربوط به حرفه مهندسی را از منابع معتبر و رسمی دنبال کنند .  

در ادامه ، هادی توازهی سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان طی یک جلسه آموزشی دو ساعته مباحثی شامل مهمترین وظایف مهندسان دارای پروانه اشتغال در راستای ارائه خدمات مهندسی خویش ، رعایت کلیه ضوابط حاکم بر خدمات مهندسی طراحی ، نظارت و اجرا در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان ، بررسی مواد مهم قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آیین نامه آن همچنین تشریح برخی از مواد مبحث دوم ساختمان را توضیح داد .  

وی ضمن اشاره به نتایج حاصل از بازدیدهای کارشناسان نظارت عالیه اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در قالب ماده ۳۵ قانون نظام مهندسی ساختمان ، برخی از تخلفات عدیده بوجود آمده در حین احداث ساختمان که موجب طرح موضوع تخلف مهندسین در مراجع قضایی و شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان شده است را تشریح کرد .  

توازهی از مهندسان جدیدالورود خواست تا با دقت به مفاد قانون نظام مهندسی ساختمان ، در ارائه خدمات مهندسی خویش اهتمام ورزند .




مطالب مرتبط

از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

|

با تلاش‌های بعمل آمده بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ پروانه اشتغال بکار جدید صادر شده و میزان ارتقا، تمدید و صلاحیت جدید پروانه اشتغال بکار در این مدت، افزون بر ۶ هزار و ۴۰۰ مورد بوده است .

|

با توجه به کمبود زمین در شهرهای استان اصفهان ، برای تأمین اراضی مورد نیاز از طریق توافق با مالکین خصوصی و همچنین الحاق اراضی دولتی به محدوده شهرها اقداماتی در دست انجام است تا به لطف خدا بتوانیم به‌تمامی افراد مشمول جوانی جمعیت و خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال زمین رایگان ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در مکاتبه با مدیران کل راه و شهرسازی استان‌های سراسر کشور ، راهنمای ارزیابی ایمنی ...

|

مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند .

|

نظرات کاربران