در حال بارگذاری ...

مشکلات مسکن مهر خرمشهر حل می‌شود

مردم خرمشهر حق بزرگی بر گردن مسئولان کشور دارند و طبیعتا نباید شاهد چنین وضعیت نامناسبی در این شهر باشیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار خوزستان گفت : مشکلات زیرساختی مسکن مهر خرمشهر بزودی برطرف می شود .

صادق خلیلیان در جریان بازدید از پروژه های مسکن مهر خرمشهر اظهار داشت : هماهنگی های لازم انجام شد تا اداره کل راه و شهرسازی مشکلات این بخش را با همراهی دستگاه های خدمات رسان برطرف کند تا مردم بتوانند سکونت بهتری داشته باشند . خرمشهر به گردن کشور حق بزرگی دارد و طبیعتا نباید شاهد وضعیتی باشیم که اکنون خرمشهر با آن مواجه است .

وی با اشاره به وضعیت مناطق حاشیه‌ای خرمشهر بیان کرد : مناطق حاشیه‌ای شهر خرمشهر متاسفانه به لحاظ شبکه فاضلاب ، زیرساخت شهری و جمع آوری زباله با مشکلات زیادی مواجه است .

خلیلیان با بیان اینکه خرمشهر دین خود را به کشور ادا کرده افزود : مردم خرمشهر حق بزرگی بر گردن مسئولان کشور دارند و طبیعتا نباید شاهد چنین وضعیت نامناسبی در این شهر باشیم .




مطالب مرتبط

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

|

نظرات کاربران