در حال بارگذاری ...
  • برگزاری اولین جلسه قرارگاه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان درگز

    شهروندانی که فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی (از ۱۳۸۴۰۱۰۱ به بعد) بوده و از تاریخ ۱۳۵۷۱۱۲۲ از هیچ‌یک از امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین ، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، اولین جلسه قرارگاه اجرایی نهضت ملی مسکن به ریاست فرماندار شهرستان درگز برگزار شد .

    امین حاتمی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان درگز گفت : در این جلسه که به ریاست مهدی دقیقیان فرماندار شهرستان درگز و با حضور شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای درگز ، لطف آباد ، چاپشلو ، نوخندان ، روسای ادارات جهاد کشاورزی ، بنیاد مسکن ، برق ، گاز ، آب و فاضلاب ، مخابرات ، کمیته امداد بهزیستی ، نظام مهندسی ، ثبت اسناد و املاک برگزار شد ، بر لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی در معرفی هرچه سریع تر اراضی مازاد جهت اجرای این طرح ملی تاکید شد .

    وی افزود : شهروندانی که فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی (از ۱۳۸۴/۰۱/۰۱ به بعد) بوده و از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ از هیچ‌یک از امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین ، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشد . به عبارتی سبز بودن فرم ‹‹ج›› در استعلام از سامانه مربوطه (موضوع ماده یک آیین‌نامه اجرایی قانون ساماندهی عرضه و تأمین مسکن) می توانند تا ۳۰ آذر ماه نسبت به ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنند .

    حاتمی با بیان این که افراد مجرد (مردان بالای ۴۵ سال و زنان بالای ۳۵ سال) نیز می توانند در این طرح شرکت کنند گفت : متقاضیان دارای زمین در محدوده شهر با کاربری مسکونی در سامانه نهضت ملی تولید مسکن به آدرس Saman.mrud.ir شرکت و نسبت به ثبت زمین مورد نظر خود اقدام و از تسهیلات خود مالک این طرح بهره مند شوند .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    برای طرح نهضت ملی مسکن در چهار شهرِ شهرستان نطنز در مجموع بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ نفر ثبت نام کردند که در حال حاضر افزون بر ۱ هزار و ۱۷۰ متقاضی تایید نهایی شده‌اند .

    |

    نظرات کاربران