در حال بارگذاری ...

حمایت وزارت راه و شهرسازی از اقشار کم‌ درآمد برای کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن

وزارت راه و شهرسازی برای اقشار کم‌درآمد و نیازمند حمایت ، پیگیر است تا تمهیدات ویژه‌ای بیندیشد تا این افراد از پرداخت تسهیلات مستثنی شوند و شرایط بهتری برای آنها برای تامین مسکن ، مهیا شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ عضو هیات مدیره بانک مسکن با اعلام این مطلب که بازپرداخت تسهیلات مسکن شامل دوران ساخت که عموما سه سال است نمی‌شود ، گفت : مقرر است تا وزارت راه و شهرسازی با تمهیداتی که در نظر گرفته است ، نرخ سود اقشار کم‌درآمد و متوسط را از طریق یارانه‌ای که مابه‌التفاوت آن را صندوق ملی مسکن می‌پردازد تامین کند .

محمدحسن علمداری جزئیاتی از نحوه بازپرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن را اعلام کرد .

عضو هیات‌مدیره بانک‌ مسکن گفت : مقرر است تا وزارت راه و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن با تمهیداتی که در نظر گرفته است ، نرخ سود اقشار کم‌درآمد و متوسط را از طریق یارانه‌ای که مابه‌التفاوت آن را صندوق ملی مسکن می‌پردازد تامین کند و از این طریق اقشار کم‌درآمد و متوسط توان بازپرداخت تسهیلات را خواهند یافت .  

علمداری با تاکید بر اینکه در دوران ساخت ، هیچ یک از متقاضیان نیازی نیست که بازپرداخت اقساط تسهیلات را داشته باشند ، افزود : افرادی که هم اکنون در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام می‌کنند نیازی به پرداخت اقساط ندارند و باید بعد از ساخته شدن واحدهای مسکونی خود که معمولا سه سال است ، بازپرداخت اقساط را آغاز کنند .

وی توضیح داد : وزارت راه و شهرسازی برای اقشار کم‌درآمد و نیازمند حمایت ، پیگیر است تا تمهیدات ویژه‌ای بیندیشد تا این افراد از پرداخت تسهیلات مستثنی شوند و شرایط بهتری برای آنها برای تامین مسکن ، مهیا شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل صندوق ملی مسکن از آمادگی آن صندوق برای مشارکت با شرکت بازآفرینی شهری ایران در اجرای طرح کلید به کلید خبر داد ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

|

پروژه مسکونی ۱۰۰۰ واحدی فردوسی مشهد در ۲ فاز و در زمینی به مساحت ۶ هکتار در مجاورت میدان فردوسی شهر مشهد و با مشارکت آستان قدس رضوی و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق از شرکت‌های تابعه بانک مسکن در حال اجراست .

|

در سال ١۴٠٣ ، پرداخت تسهیلات به واحدهای مسکونی احداثی در قالب صنعتی‌سازی ، ساختمان‌های سبز و واحدهای احداثی با استفاده از مصادیق کاهش مصرف انرژی در اولویت قرار دارد و مشوق‌هایی در این زمینه در نظر گرفته شده است .

|

با پیگیری‌های مدیر کل راه و شهرسازی استان ۲۰۰ دستگاه آسانسور به ساختمان‌های مسکن مهر شوشتر توسط وزارت راه و شهرسازی و از محل اعتبارات صندوق ملی مسکن اختصاص یافت . همچنین در این نشست تفاهم‌نامه بین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و شهرداری شوشتر جهت همکاری‌های لازم برای ...

|

نظرات کاربران