در حال بارگذاری ...

اجرای حکم خلع ید و تخریب ۲ ویلا در منطقه رندان به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیارد ریال

شهروندان در مسیر صیانت از سرمایه های ملی با ما همراه باشند ، شماره تماس ۱۶۵۶ به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشاهدات تصرف شهروندان و حضور سریع و به موقع در محل های مورد نظر است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از کار مستمر چندین ماهه برای رفع تصرف و استیفای حقوق بیت المال در منطقه رندان در شهر تهران طی روز اخیر خبر داد .

خلیل محبت خواه از اجرای حکم خلع ید و تخریب ۲ ویلای میلیاردی در رندان به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت : پس از ۱۰ سال پیگیری موفق شدیم ۵ هزار متر مربع از اراضی ارزشمند دولتی را در این حوزه به نفع بیت المال باز پس گرفته و در مسیر صیانت از حقوق حقه مردم گام موثری برداریم .

وی از تعامل نیروی انتظامی ، قضایی و دادستانی و یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان تهران با یگان ویژه شهر تهران در اجرای این حکم و کار سخت و طاقت فرسای انجام شده قدردانی کرد و افزود : شهروندان در مسیر صیانت از سرمایه های ملی با ما همراه باشند ، شماره تماس ۱۶۵۶ به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشاهدات تصرف شهروندان و حضور سریع و به موقع در محل های مورد نظر است .




مطالب مرتبط

تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

|

پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است ، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا ؛ متوسط واریزی اعضا تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پی گزارش منتشر شده ای با عنوان "فاجعه در مسکن ملی اسلامشهر" در یکی از خبرگزاری‌ها مورخ ۳ مهرماه ۱۴۰۳ ، اداره کل راه ...

|

این اسناد شامل ۶۰ برگ اسناد تفکیکی در سایت ۶۷ هکتاری شهرستان در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و همچنین ۴۲ برگ سند تفکیکی در شهرک الوند بوده است .

|

مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

|

نظرات کاربران