در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد

    امروز حدود ۲۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان شروع عملیات اجرایی داشت و با آغاز عملیات اجرایی این ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان یزد ، مردم امیدوار باشند که واحدهای مسکونی شان در زمانبندی مشخص به آنها تحویل خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس طرح نهضت ملی مسکن برای هر استان سهمیه‌ای بر اساس آمار جمعیتی تعیین شده است که بر مبنای اطلاعات سهم استان یزد حدود ۵۷ هزار برای ۴ میلیون واحد مسکونی در سطح کشور است .

    رستم قاسمی در سفر به استان یزد و آغاز عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی استان در جمع خبرنگاران در خصوص پروژه طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد ، اعلام کرد : بر اساس قانون جهش تولید مسکن ، طرح نهضت ملی مسکن برای هر استان سهمیه‌ای بر اساس آمار جمعیتی تعیین کرده است که بر مبنای اطلاعات سهم استان یزد حدود ۵۷ هزار برای ۴ میلیون واحد مسکونی در سطح کشور  است .

    وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : چنانچه متقاضی بیشتری باشد سقف را بیشتر خواهیم کرد . تاکنون بیش از ۴۷ هزار نفر در استان یزد در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که پیش‌بینی می کنیم این رقم افزایش یابد .

    قاسمی توضیح داد : امروز حدود ۲۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان شروع عملیات اجرایی داشت و با آغاز عملیات اجرایی این ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان یزد ، مردم امیدوار باشند که واحدهای مسکونی شان در زمانبندی مشخص به آنها تحویل خواهد شد . بناست تا در برنامه زمانبندی مشخصی برای آنکه ۴ میلیون واحد مسکونی را طی ۴ سال دولت سیزدهم احداث کنیم ابتدا ۲ میلیون را آغاز کنیم تا به برنامه زمابنندی برسیم .

    وی خاطرنشان کرد : برخی تصور می‌کنند که احداث ۴ میلیون واحد مسکونی در طی دولت سیزدهم قابل انجام نیست . اما با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است اینکار انجام خواهد شد . با شروع حجم عملیات ساختمانی در استان‌های کشور و  در استان یزد حتما موضوع اشتغال و صنایع مختلفی که پیشران اقتصاد هستند فعال خواهند شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هم‌زمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان یزد ، ۴ هزار و ۱۵۷ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان افتتاح و تحویل ...

    |

    بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان مازندران ۸۴۳۳ واحد طرح نهضت ملی مسکن را افتتاح کرد و هم‌زمان ۱۴۷ قطعه زمین برای طرح ...

    |

    در ۶۲ شهر استان مازندران تاکنون۱۳۲ هزار و ۳۳۵ متقاضی در طرح نهضت اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۵ هزار و ۹۰۷ نفر حائز شرایط اولیه هستند . مقدار زمین تامین شده شهری برای ساخت واحدهای مسکونی در مازندران ، ۴۰۶ هکتار است که ۲ هزار و ۴۷۱ مورد پرونده ساختمانی صادر شد و ۹ ...

    |

    نظرات کاربران