در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان

    برای بانوان مجرد بالای ۳۵ سال و مردان مجرد بالای ۴۵ سال و بیماران خاص ، بدون شرایط تاهل ، امکان ثبت‌نام وجود دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت : عملیات اجرایی ۵ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان آغاز شده است .

    رضا رضایی اظهار داشت : طرح نهضت ملی مسکن شامل مسکن شهری و روستایی ، بخش خصوصی و بافت فرسوده است .

    وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن که با طرح جدید جهش تولید مسکن یکی شده و به عنوان طرح نهضت ملی مسکن شناخته می شود گفت : براساس مصوبه دولت زیرساخت‌های مورد نیاز پروژه های طرح‌ نهضت ملی مسکن از طرف دستگاه های خدمات رسان ارائه می‌شود .

    وی با تاکید بر موضوع ضرورت تکمیل بارگذاری مدارک متقاضیان مسکن گفت : یکسری از ثبت نام‌ها به صورت ناقص انجام شده و انتظار می‌رود متقاضیان با تکمیل مدارک خود کمک کنند تا هر چه سریع‌تر متقاضیان موثر شناخته و عملیات اجرایی پروژه‌ها آغاز شود .

    رضایی به پرداخت تسهیلات بانکی در نهضت ملی مسکن پرداخت و افزود : برای متقاضیان شرکت دراین نهضت در مرکز استان ۳۵۰ میلیون تومان ، برای سایر شهرها ۳۰۰ میلیون تومان و برای ساخت مسکن در روستاها نیز ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات پیش بینی و پرداخت می‌شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان با بیان اینکه متقاضیان برای ثبت نام به سامانه SAMAN.MRUD.IR مراجعه کنند ، گفت : برای بانوان مجرد بالای ۳۵ سال و مردان مجرد بالای ۴۵ سال و بیماران خاص ، بدون شرایط تاهل ، امکان ثبت‌نام وجود دارد .

    وی تخفیف عوارض صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری‌ها و تخفیف در بحث مالیات را از دیگر مزایای طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد . انتظار می‌رود متقاضیان هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل و بارگذاری اطلاعات خود اقدام کنند .




    مطالب مرتبط

    با توجه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور ، قرار است بخشی از طرح‌های فاقد متقاضی مسکن مهر را پس از حل موضوعات حقوقی و قضائی به نهضت ملی تبدیل کنیم .

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    نظرات کاربران