در حال بارگذاری ...
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌ شرکت‌ های دانش‌ بنیان در اجرای نهضت ملی مسکن

    هر چه به سمت رعایت مقررات ملی ساختمان و آیین‌نامه ۲۸۰۰ در ساخت و سازهای جدید پیش برویم ، می‌توانیم خسارت های ناشی از زلزله و دیگر حوادث را کاهش بدهیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه شورای فنی با حضور رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ، نماینده آشوریان و کلدانیان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضا برگزار شد .

    رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در جلسه شورای فنی آذربایجان غربی بر توسعه صنعتی‌سازی و پیاده‌سازی روش‌های نوین در اجرای ساختمان تاکید کرد و گفت : کاهش مخاطرات زلزله با رعایت مقررات ملی و کنترل ساختمان و آیین نامه۲۸۰۰ باید به عنوان یک اصل در ساخت و سازها در اولویت باشد .

    محمد شکرچی زاده در این جلسه ضمن تأکید بر سیاستگذاری‌های تدوین شده در جهت استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در ساخت و ساز و اجرای نهضت ملی مسکن ، افزود : هر چه به سمت رعایت مقررات ملی ساختمان و آیین‌نامه ۲۸۰۰ در ساخت و سازهای جدید پیش برویم ، می‌توانیم خسارت های ناشی از زلزله و دیگر حوادث را کاهش بدهیم .

    وی ادامه داد : بهره گیری از ظرفیت‌ها و فناوری های نوین در ساخت و ساز باید ابتدا به تایید مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی برسد سپس قابلیت اجرایی به خود بگیرد .

    همچنین بر در این جلسه رعایت بیش از پیش فرآیندهای استانداردی  در ساخت  و توسعه راه‌ها تأکید شد .




    مطالب مرتبط

    یکی از پروژه‌های نمونه در استان البرز است که به صورت صنعتی سازی پروژه بزرگی را در دست ساخت دارند . همچنین در یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پرینتر سه بعدی مسکن در حال ساخت است و برخی از نمونه‌های مشاور در نهضت ملی مسکن در حال انجام است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون عملیات آماده‌سازی اراضی ۳۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهمیرزاد توسط شهرداری شهمیرزاد در حال اجراست و دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق با انجام عملیات انتقال خطوط ، خدمات زیربنایی لازم را فراهم می‌کنند .

    |

    در گلستان تا کنون برای شهرهای گرگان ، گنبد کاووس ، گمیشان ، علی آباد کتول ، بندر ترکمن ، نوکنده ، سیمین شهر ، آق قلا ، خان ببین ، نگین شهر ، گالیکش ، قرق ، کلاله و مراوه تپه طرح متناسب با تخصیص سرانه آموزشی موردنیاز تهیه شد .

    |

    نظرات کاربران