در حال بارگذاری ...
  • انجام اقدامات موثر برای ارتقا شاخص‌ سلامت در مناطق مرزی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در بازدید از مراحل احداث بیمارستان ٢۶٠ تختخوابی شهرستان سلماس‌ گفت : توسعه زیربناها و دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی با هدف غایی ارتقای شاخص سلامت در مناطق مرزی یکی از تکالیف اصلی این سازمان است .

    علی نبیان با اشاره به ضرورت توزیع عادلانه تأسیسات دولتی و عمومی در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق کم‌برخوردار ، افزود : امسال روند پیشرفت بیمارستان ٢۶٠ تختخوابی شهرستان سلماس‌ شتاب گرفته و برنامه‌ریزی شده با استفاده از همه امکانات و منابع مالی نیمه اول سال آینده این پروژه بیمارستانی به بهره‌برداری برسد .

    بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهرستان سلماس با اعتبار ۱۸۲ میلیارد تومان احداث می‌شود . بازدید از پروژه ندامتگاه سلماس‌ از دیگر برنامه‌های سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به استان بود .

    همچنین به دنبال برگزاری نشست‌های مدون هم‌اندیشی ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی همراه با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به منظور پیشبرد قانون جهش تولید مسکن از اراضی شهرستان سلماس‌ بازدید کردند .

    تأمین زمین برای قانون جهش تولید مسکن مراحل مختلفی دارد . در مرحله نخست استفاده از اراضی ملی درون شهر در اولویت است و در گام دوم زمین‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی از جمله اداره کل اوقاف و امور خیریه مورد استفاده قرار می‌گیرد . با توجه به تجربه اجرای مسکن مهر ، همگام با احداث واحدهای مسکونی تأمین نیازمندی‌های عمومی در فضاهای شهری لحاظ می‌شود .




    مطالب مرتبط

    در ۳۳ ماهه دولت سیزدهم تعداد ۹ پروژه شامل ۵ پروژه بیمارستانی با مجموع ۹۷۱ تخت و زیربنای ۸۶ هزار و ۳۵۲ مترمربع و ۲ پروژه مسکونی با مساحت ۱۹ هزار و ۷۳۸ مترمربع و تعداد ۲ پروژه ورزشی با مساحت ۳۷ هزار و ۱۲۵ مترمربع تکمیل و تحویل شد که همگی این پروژه‌ها توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، یاسر دستمالچیان با بیان اینکه سه قانون جهش تولید مسکن ، قانون ساماندهی بازار زمین و مسکن اجاره بها و قانون نظام ثبت اموال ...

    |

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حمیدرضا سهرابی ، معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علی نبیان ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران