در حال بارگذاری ...
  • مجلس حامی پیشنهادهای دولت برای اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن

    دولت هرگونه پیشنهادی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ارایه کند ، مجلس تمام قد پشت آن ایستاده است . مجلس آمادگی دارد تا هرگونه اقدامی را برای تسریع در اجرای این طرح انجام بدهد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نماینده مردم شیراز و زرقان ضمن اعلام حمایت مجلس از پیشنهادهای دولت برای اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن ، گفت : دولت هرگونه پیشنهادی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ارایه کند ، مجلس تمام قد پشت آن ایستاده است .

    ابراهیم عزیزی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص حمایت‌های مجلس از اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین راهکارهای مجلس برای اصلاح لایحه بودجه برای این طرح به ارایه توضیحاتی پرداخت . مجلس تمامی حمایت‌های خود را در قالب قانون جهش تولید مسکن برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از دولت و وزارت راه و شهرسازی داشته است .

    عزیزی در خصوص اصلاح لایحه بودجه برای اجرای طرح‌های مسکن ، اعلام کرد : دولت هرگونه پیشنهادی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ارایه کند ، مجلس تمام قد پشت آن ایستاده است . مجلس آمادگی دارد تا هرگونه اقدامی را برای تسریع در اجرای این طرح انجام بدهد .

    وی تصریح کرد : طرح نهضت ملی مسکن طرح پیش‌رویی است که می‌تواند به کاهش قیمت تمام‌شده مسکن منجر شود . همچنین اجرای این طرح می‌تواند بار سنگینی را از دوش خانواده‌های نیازمند به سر پناه بردارد و طرح تعالی جمعیت را اجرایی کند . با رونق ساخت و ساز بسیاری از مشاغل در کشور فعال خواهند شد . چنانچه طرح نهضت ملی مسکن اجرایی شود سایر بخش‌های اقتصادی به حرکت در می‌آید .




    مطالب مرتبط

    در حال حاظر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد ، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید . 

    |

    هم اکنون سفت کاری واحدهای مسکونی تمام و قرارداد نازک کاری منعقد شده است . پروژه فعال طرح نهضت ملی مسکن در خمینی شهر ، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .  

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    نظرات کاربران