در حال بارگذاری ...

برگزاری همایش پیامدهای اجتماعی زلزله در شهرستان بم

این همایش ۵ و ۶ دی‌ماه در شهرستان بم استان کرمان برگزار می‌شود . مهلت ارسال مقالات تا سوم دی ماه بود که به برگزیدگان این همایش امتیاز ارتقا پایه برای همه رشته‌ها و پایه‌ها در صلاحیت نظارت و اجرا اعطا می‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، همایش پیامدهای اجتماعی زلزله همزمان با روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی در کرمان برگزار می‌شود .

همایش پیامدهای اجتماعی زلزله همزمان با روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی با تلاش‌های معاونت مسکن و ساختمان ۵ و ۶ دی در شهرستان بم استان کرمان برگزار می‌شود .

محورهای این همایش شامل زلزله و محیط‌زیست ، زلزله و آسیب‌های جسمی و روانی ، زلزله و آسیب‌های اجتماعی ، زلزله و مقررات ملی ساختمان ، زلزله و بحران هویت ، زلزله و حاشیه‌نشینی ، زلزله و آسیب‌های اقتصادی ، زلزله و نیروی کار ، درس‌های آموخته از زلزله ؛ زلزله و ضرورت مقاوم‌سازی ساختمان‌ها و زلزله و تاب‌آوری اجتماعی است .

این همایش ۵ و ۶ دی‌ماه در شهرستان بم استان کرمان برگزار می‌شود . مهلت ارسال مقالات تا سوم دی ماه بود که به برگزیدگان این همایش امتیاز ارتقا پایه برای همه رشته‌ها و پایه‌ها در صلاحیت نظارت و اجرا اعطا می‌شود .




مطالب مرتبط

این تعداد واحد مسکونی توسط چهار سازنده شامل اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، شرکت زرین ستون شمالغرب و شرکت شاخص کار کوشا در حال احداث است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در گزارشی عملکرد این وزارتخانه را در بخش‌های مختلف مسکن ، ...

|

تاکنون برای ساخت یک میلیون و ۷۲ هزار و ۷۰۱ واحد مسکونی در قالب انبوه سازی و واگذاری زمین دولتی به صورت اجاره ۹۹ ساله در شهرها واگذار شده است .

|

از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

|

اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

|

نظرات کاربران