در حال بارگذاری ...
  • برگزاری نشست علمی - تخصصی آمایش سرزمین و دگرسازی بینش و کنش برای مواجهه با پدیده اسکان غیررسمی

    پنجاه‌وهشتمین نشست علمی - تخصصی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری ، روز چهارشنبه ۸ دی ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به‌صورت مجازی در تالار کنفرانس مجازی این مرکز به نشانی http: connect.mporg.ir dfrc برگزار می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نشست علمی - تخصصی (آمایش سرزمین و دگرسازی بینش و کنش برای مواجهه با پدیده اسکان غیررسمی) با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود .

    در این نشست علمی - تخصصی ، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به ‌عنوان مدیرعلمی ، کیومرث ایراندوست رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان و رئیس قطب علمی بازآفرینی و بهسازی شهری ایران با موضوع «آمایش سرزمین و پدیده سکونتگاه‌های فقیرنشین و غیررسمی» سخنرانی خواهند کرد .

    همچنین پویا علاءالدینی ، عضو هیات علمی دانشگاه علوم اجتماعی دانشگاه تهران نیز با موضوع «پیوندهای بالقوه تمهیدات آمایش و بهسازی سکونتگاه‌های غیررسمی» سخنرانی می‌کند .

    لازم به ذکر است ، پنجاه‌وهشتمین نشست علمی - تخصصی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری ، روز چهارشنبه ۸ دی ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به‌صورت مجازی در تالار کنفرانس مجازی این مرکز به نشانی http:/ / connect.mporg.ir/ dfrc برگزار می‌شود .

     




    مطالب مرتبط

    این حمایت‌های کالبدی بر اساس قرارگیری ملک متقاضیان در چهار گروه قطعات غیرقابل تجمیع ، قطعات واقع در عمق بافت فرسوده ، قطعات واقع در بر محورهای اصلی محله و قطعات تجمیعی در برگیرنده کل بلوک ، متفاوت خواهد بود .

    |

    موضوع این تفاهم‌نامه که بین وزارت راه و شهرسازی با نمایندگی شرکت بازآفرینی شهری ایران و شهرداری تهران با نمایندگی سازمان نوسازی شهر تهران منعقد شد ، همکاری مشترک با هدف جذب اعتبارات سفر استانی در راستای محرومیت زدایی در محدوده‌های هدف بازآفرینی شهر تهران جهت انجام اقدامات ...

    |

    طرح ساماندهی و احیای باغ مزار قبرستان نو واقع در بلوار امیرکبیر (جاده اراک) از سال گذشته در دستور کار شهرداری و سازمان بهسازی شهری قم قرار گرفت که برای تملک مغازه‌ها و واحدهای تجاری محدوده این قبرستان ، از ظرفیت اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان بهره گیری شد .

    |

    روند نوسازی در بافت‌های فرسوده شهری از ۲۸۸ هزار واحد عبور کرده است و این میزان از نوسازی می‌تواند در آینده با قوت بیشتری ادامه یابد. همچنین در کنار نوسازی واحدهای واقع در بافت‌های فرسوده تاکنون ۱۰۴ هزار واحد مسکونی از واحدهایی که نوسازی آنها آغاز شده به بهره‌برداری رسیده ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی ...

    |

    نظرات کاربران