در حال بارگذاری ...

ابلاغ رفع مغایرت‌ طرح جامع مصوب شهر اشترینان به استاندار لرستان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران مصوبه شورا را با موضوع انطباق طرح جامع مصوب شهر اشترینان با سیاست‌های ابلاغی، به استاندار لرستان ابلاغ کرد .

فرزانه صادق‌مالواجرد دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با زیویار استاندار و رییس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان لرستان مصوبه شورا را در خصوص انطباق طرح جامع مصوب شهر اشترینان با سیاست‌های ابلاغی ، اعلام کرد .

در متن مصوبه آمده است : شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران درجلسه مورخ ۸ آذر ۱۴۰۰ طرح جامع شهر اشترینان مصوب جلسه مورخ ۱۹ تیر ۱۳۹۹ شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان را دارای مغایرت کلی با سیاست‌های توسعه‌ای کشور مورد بررسی قرار داد و مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان را دارای مغایرت کلی با سیاست‌های ابلاغی تشخیص داده و در جهت رفع مغایرت مذکور مقرر کرد :

۱ - کمربندی غربی پیشنهادی با عنایت به عدم احراز هرگونه ضرورت فنی و ترافیکی حذف شود و خط محدوده شهر در سمت غرب و شمال‌غرب شهر بر محدوده مصوب طرح قبلی منطبق شود .

۲ -ضرورت احداث ، مسیر و عرض کمربندی شرقی پیشنهادی ، مجددا و حداکثر ظر مدت دو هفته توسط معاونت حمل و نقل با حضور نمایندگان استانداری و اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان و شهرداری اشترینان مورد بررسی مجدد قرارگیرد و نظر معاون حمل و نقل به عنوان نظر شورای‌عالی تلقی و ابلاغ شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران از تصویب راهکارهای تشویقی با هدف تقویت سکونت در بافت‌های تاریخی - فرهنگی کشور ، ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی اعلام کرد : مطالعات تعیین حریم گسل های شهر ارومیه به سرپرستی رییس بخش زلزله آن مرکز به ...

|

بافت‌های فرسوده شهری به عنوان عرصه و بستری مناسب برای تولید مسکن به شمار می‌روند، چراکه دارای زیرساخت‌های لازم و کافی برای توسعه ساخت‌وساز هستند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با استاندار چهارمحال و بختیاری با مکانیابی کنونی احداث شهرک آلونی به ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با شهردار و رییس شورای شهر تهران از موافقت مشروط با افزایش تراکم پروژه ...

|

نظرات کاربران