در حال بارگذاری ...
  • یک هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده اردبیل

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت : برای تکمیل پروژه بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده اردبیل یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است .

    علی نیکزاد با اعلام این مطلب اظهار کرد : پروژه بیمارستان نجف زاده اردبیل به عنوان بیمارستان جایگزین فاطمی در مرحله اسکلت و اتمام فنداسیون است که تا پایان امسال این قسمت ها تکمیل و آماده انجام مراحل بعد خواهد بود . برای تکمیل این پروژه یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که قرار شد در بودجه سال آینده اعتبار مناسب برای تکمیل بخش های مختلف آن تخصیص یابد .

    نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه به استادیوم علی دایی اشاره کرد و افزود : ما از طریق وزارت ورزش و جوانان و مجری ساختمان های دولتی در وزارت راه و شهرسازی این موضوع را پیگیری کردیم تا نارسایی این ورزشگاه اعم از نصب صندلی تماشاگران ، دکل روشنایی و سیستم فنی این ورزشگاه به شکل کامل راه اندازی شود .

    نیکزاد این پروژه ها را مطالبه به حق مردم این استان به ویژه جوانان و ورزشکاران توصیف و اظهار کرد : با تخصیص اعتبار در سال آینده پیشرفت مناسبی را در این پروژه ها شاهد و به عنوان یک مطالبه جدی عملیاتی شدن این پروژه ها را با پیگیری های معاونت عمرانی استاندار اردبیل انجام خواهیم داد .

     




    نظرات کاربران