در حال بارگذاری ...
  • راه اندازی فرایند الکترونیکی کمیسیون ماده ۱۲ در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    با بهره‌گیری از شیوه‌های جدید تبادل اطلاعات ، صرف حداقل هزینه و نیروی انسانی ، یک سیستم خدمات رسانی پرسرعت با حداکثر تاثیرگذاری و دامنه نفوذ به وجود می آید . به این ترتیب ، کارکنان با استفاده از ابزارهای الکترونیک ، سازمان را در جهت رسیدن به اهداف برنامه‌ریزی شده هدایت می‌کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از راه اندازی فرایند الکترونیکی کمیسیون ماده ۱۲ در اداره کل و ادارت شهرستانی خبر داد .

    خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : دولت الکترونیک آغازی برای خدمت رسانی بهتر به مردم است ، در کشوری مانند ایران که ۷۰ تا ۸۰ درصد حجم فعالیت ها در دولت اتفاق می افتد ، باید اصلاح نظام اداری ساماندهی شود و به همین دلیل رویکرد پیاده سازی دولت الکترونیک را در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران انتخاب کردیم .

    محبت خواه در ادامه گفت : در سال های گذشته نظام بوروکراسی ما رشد داشته ، جامعه شهری به بیش از ۷۰ درصد جمعیت کشور رسیده است و ابهامات و پیچیدگی های بسیاری ایجاد شده است که به این منظور ، برای جلوگیری از جعل اسناد و همچنین ایجاد شفافیت در فرآیند اداری و کرامت شهروندان ، مشتری مداری و چابک سازی نظام اداری ، کاهش کاغذ بازی ، نسبت به طراحی و راه اندازی سامانه بارگذاری اسناد و مدارک کمیسیون ماده ۱۲ در اداره کل و مجموعه ادارات شهرستانی اقدام شد .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : با بهره‌گیری از شیوه‌های جدید تبادل اطلاعات ، صرف حداقل هزینه و نیروی انسانی ، یک سیستم خدمات رسانی پرسرعت با حداکثر تاثیرگذاری و دامنه نفوذ به وجود می آید . به این ترتیب ، کارکنان با استفاده از ابزارهای الکترونیک ، سازمان را در جهت رسیدن به اهداف برنامه‌ریزی شده هدایت می‌کنند . خدمات الکترونیک جهت ارائه سریع خدمات بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل از بارزترین نمادهای حقوق شهروندی تحقق دولت الکترونیک است .

    لازم به ذکر است در اجرای دستورالعمل های موجود مجموعه اقداماتی توسط معاونت املاک و حقوقی واداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راه و شهرسازی جهت راه اندازی فرایند الکترونیکی فرم کمیسیون ماده ۱۲ طراحی وراه اندازی شد که از جمله این موارد راه اندازی تشکیل پرونده الکترونیک ، بهره برداری از سامانه پیامکی ، ویرایش فرم مربوطه در سیستم اتوماسیون ، آموزش کارشناسان کمیسیون ماده ۱۲ جهت ارائه هر چه بهتر خدمات به مراجعه کنندگان انجام گرفته است .




    مطالب مرتبط

    کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

    |

    تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

    |

    پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است ، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا ؛ متوسط واریزی اعضا تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است .

    |

    از جمله خدماتی که در بستر GSB ارائه می‌شود می‌توان به استعلام هویتی ثبت احوال کشور ، سرویس شاهکار سازمان تنظیم مقررات ، دریافت نقشه از سازمان نقشه‌برداری کشور و دریافت نشانی با کدپستی از شرکت پست اشاره کرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پی گزارش منتشر شده ای با عنوان "فاجعه در مسکن ملی اسلامشهر" در یکی از خبرگزاری‌ها مورخ ۳ مهرماه ۱۴۰۳ ، اداره کل راه ...

    |

    نظرات کاربران