در حال بارگذاری ...

آغاز پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به متقاضیان خود مالک در طرح نهضت ملی مسکن

نحوه اعطای تسهیلات به صورت مرحله‌ای و متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه (به صورت تدریجی) در مرحله پی کنی و فونداسیون ۱۰ درصد ، اسکلت و سقف ۴۰ درصد سفت کاری ۲۵ درصد و نازک کاری نیز ۲۵ درصد از کل مبلغ تسهیلات پرداخت می شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی فارس از آغاز پرداخت تسهیلات ساخت به متقاضیان خود مالک در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

جعفر زاهدی گفت : متقاضیان خود مالک در طرح نهضت ملی مسکن می توانند با مراجعه به سامانه SAMAN.MRUD.IR از تسهیلات این طرح در شهر شیراز ۴۰۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان فارس ۳۰۰ میلیون تومان و در روستاها ۲۵۰ میلیون تومان بهره مند شوند . مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام پروانه ساختمان و سند مالکیت ملک است .

مدیر کل راه و شهرسازی فارس خاطرنشان ساخت : مالکین می توانند به ازای هر واحد مسکونی آماده ساخت یک فقره تسهیلات دریافت و در مرحله فروش اقساطی افراد مورد نظر را جهت اخذ کارت قسط به بانک عامل معرفی کنند .

جعفر زاهدی اضافه کرد : نحوه اعطای تسهیلات به صورت مرحله‌ای و متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه (به صورت تدریجی) در مرحله پی کنی و فونداسیون ۱۰ درصد ، اسکلت و سقف ۴۰ درصد سفت کاری ۲۵ درصد و نازک کاری نیز ۲۵ درصد از کل مبلغ تسهیلات پرداخت می شود .

او در خصوص نرخ سود تسهیلات خود مالک گفت : اقساط این تسهیلات ۲۰ ساله است و نرخ سود آن معادل نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار در زمان انعقاد قرارداد است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت : بر اساس تفاهم و توافق صورت گرفته با بانک پاسارگاد ، این بانک متعهد شد که تعداد پنج هزار فقره ...

|

در قالب طرح نهضت ملی مسکن بنا است که حدود ۱۶۰ هزار واحد مسکونی در استان ساخته شود .

|

تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

|

جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

|

۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

|

نظرات کاربران